Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpband & TV
You need to log in to create posts and topics.

Aldrig varit nån stor löpbandsfantast. Tyckt att det lätt blir lite konstlat. Å andra sidan så är jag rätt förtjust i möjligheten att hitta dendär harmoniska fasen i löpningen där det liksom bara glider av sig självt.
Har nu så smått börjat utnyttja de lo

All springa på löpband är allt annat än harmoniskt i min värld och för att undgå tristessen är tv och musik ( i lurar) ett måste.

Trots idoga ansträngningar så har jag hittills aldrig lyckats låta bli att fånglo på den där sabla klockan/kilometermätaren på löpbandet så jag ÖNSKAR att vi hade en TV på vårt (jobb)gym istället för att bara glo ut genom fönstret på alla lastbilar som fa

Problemet kanske är att du inte kan välja vad du vill se på?
Jag har en dator med 27" skärm framför mitt löpband och trainer där det rullar både film och TV-serier samt upptempomusik vid de tuffare passen.
Att stirra in i en garagevägg hade fått mig att b

Utan teve framför bandet blir det olidligt att springa längre pass på löpband. För mig. Men jag har glädjen att kunna välja kanal på min teve och harmonin hittar jag bäst när jag springer ute i skogen.

Jo kanalvalet på gymmen kan man fundera över, men jag vet inte om det spelar roll vad du säger? testat?

Där jag gymmar har varje löpband en egen liten skärm, vilket är skönt och lyxigt - då kan man ju välja vad man tittar på. Nu finns iofsg "bara" 1:an, 2:an och 4:an där, men ändå.

Att springa längre än 30 min på bandet kräver för mig något utöver att tit

Susanna, jag håller med dig! Skidskytte är kanon! 🙂

På mitt gym står löpbanden längst bak med trappmaskiner och crosstrainers framför. Har man tur så får man därför nån snygg häck att vila ögonen på medan man springer sina intervaller.

Det kan man dessvärre inte hoppas på om söndagsmorgnarna men då brukar

Jag kör crosstrainer hemma till valfri amerikansk serie från TPB. På gymmet hade de History Channel, men nu när man kan byta är det mest svensk reklamkanal.

Utan visuell stimulans skulle jag nog somna och falla av. Eller bryta ihop och falla i gråt av tr