Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöper, men ändå seg?!
You need to log in to create posts and topics.

Det jag kommer att tänka på är om inte detta bottnar sig lite i lögnen om att det skulle vara skönt att springa...

Helt ärligt så är det ju inte skönt att springa, egentligen. Efteråt känns det skönt och korta stunder medan man springer, men absolut inte

Ja i huvudsak håller jag helt med dej Anna-Karin. Tycker du sätter fingret på nåt
ingen tänkt på eller i a f formulerat tidigare i den här tråden. Visst är det jobbigt när man springer fort. Men jag brukar tänka att den smärtan ändå är övergående, man ko

Jag har haft samma problem, tränar c:a 3 pass i veckan på gymmet och tre löp-pass ute men blev ändå bara trött en period. Jag hörde att man kan få järnbrist om man tränar mycket så jag började äta järn och det hjälpte mig helt och hållet. Jag kollade av m

Anna-Karin, då har du något att se fram emot, kanske. Jag hade en period på två till tre veckor då nästan alla pass gick lätt och snabbt. Ca en tredjedel in i passen kom det och höll i sig. Högfartslöpning, precis under tävlingsfart gick hur lätt som hels

Richard: Ja, visst har jag också upplevt sådana perioder/dagar. Men de är inget man kan räkna med. Om du säger att du hade 2-3 veckor med sådana pass, jämför det med alla andra veckor som det inte varit så.

Sen är ju vi människor dåliga på att mäta upp s

Men kan ägna många år åt att kanske hitta känslan igen. Så stark är den.

Åtminstånde andra halvan på löppassen tycker jag att "normalpasset" är skönt att springa.