Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpglädje i Lidköping
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill bara berätta om hur roligt det har blivit på löpträningen i Lidköpings Vintersportklubb. Senaste året har det fokuserats lite mer på ren löpträning. Föreningen har mycket orienterings- och längdskidträning också.

Från att förra hösten ha varit

(t+) på sånt här!

Ja det är såå himla kul!! (H:)

Härligt att höra!

Ja, jag har förstått att det är kul att springa i Lidköping. Det där låter jättebra. 🙂

Oj då Helen....vilken succe..!?
Ska kolla upp lite om det finns någe intresse i min förening för liknande upplägg. Dom kör ju Skidor å Fotboll typ men kondis behöver ju alla....å inte minst när karriären inte längre är nummero uno...KUL::!?

Tycker det låter jättebra och önskar jag bodde kvar och kunde vara med. Tycker det känns som om hela föreningen fått ett lyft det senaste året och följer er via facebook och hemsidan. Ska försöka vara med på någon träning om jag har vägarna förbi i höst.

Vad är hemligheten tror ni? Vad har ni gjort för att det ska bli så bra och för att så många har hakat på? Kanske kan andra föreningar få lite tips?

Jag tror att hemligheten är Helen.
(t+)

Jag blev inspirerad av tråden och jag är övertygad om att det ofta behövs någon/några personer som inspirerar och är eldsjälar och att det finns en generositet så att alla i ert fall löpare känner sig välkomna!