Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:55Får väl svara igen innan jag svimmar av rodnad.
På 80-talet var jag med i TSK - Trollhättans Sportklubb.
Även Rune Larsson - ej obekant ultraelitlöpare hoppas jag - var med.
Jisses vad långsamt han kunde springa. Han hängde hellre med oss mindre bra än
Får väl svara igen innan jag svimmar av rodnad.
På 80-talet var jag med i TSK - Trollhättans Sportklubb.
Även Rune Larsson - ej obekant ultraelitlöpare hoppas jag - var med.
Jisses vad långsamt han kunde springa. Han hängde hellre med oss mindre bra än
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:57Jag är också en av de "nya" som har hittat till måndagsträningarna. Är egentligen ingen löpare, har mest hållt på med (rull)skidor tidigare.
Upptäckte hur otroligt kul det är att träna i grupp. Inte minst den typen av pass som annars är lite svåra att f
Jag är också en av de "nya" som har hittat till måndagsträningarna. Är egentligen ingen löpare, har mest hållt på med (rull)skidor tidigare.
Upptäckte hur otroligt kul det är att träna i grupp. Inte minst den typen av pass som annars är lite svåra att f
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 09:52Oj det här lät ju bra. 🙂 Det skulle man försöka få igång även här i Grästorp, det är ju lite tråkigt att löpträna själv jämt. Det gäller förståss att få till ett bra upplägg som ni tycks ha gjort och få tag i några duktiga ledare som kan lite olika löpt
Oj det här lät ju bra. 🙂 Det skulle man försöka få igång även här i Grästorp, det är ju lite tråkigt att löpträna själv jämt. Det gäller förståss att få till ett bra upplägg som ni tycks ha gjort och få tag i några duktiga ledare som kan lite olika löpt
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 10:42Running Cloud.
Samla ihop ett gäng och åk upp till "staden vid Vänern".
Det är ju bara runt 4 mil.Kanske starta filial i Grästorp?
Running Cloud.
Samla ihop ett gäng och åk upp till "staden vid Vänern".
Det är ju bara runt 4 mil.
Kanske starta filial i Grästorp?
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 11:01En filial i Grästorp vore nog toppen K-G (t+)
En filial i Grästorp vore nog toppen K-G (t+)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:42Hej
Jag heter Erik Wilhelmsson och är ledare för många av dessa löpträningar och framförallt de träningarna som har skidor som fokus .
Ville bara säga att jag tycker att det är superkul att det har blivit en sådan bra respons och att all verkligen käm
Hej
Jag heter Erik Wilhelmsson och är ledare för många av dessa löpträningar och framförallt de träningarna som har skidor som fokus .
Ville bara säga att jag tycker att det är superkul att det har blivit en sådan bra respons och att all verkligen käm
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:30Tjohoo!! Det var jobbigt men KUL idag 😀 Tack till Erik o Jan-Eric!
Tjohoo!! Det var jobbigt men KUL idag 😀 Tack till Erik o Jan-Eric!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:11Hej! Hur ser det ut nu för 2011? Vilka är ute och springer när?
Hej! Hur ser det ut nu för 2011? Vilka är ute och springer när?
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 14:21Hej Jarl,
Vi kör på måndagar kl 18.00 (tempo o intervaller), och söndagar kl. 10.00, (långpass, dock imorgon utan ledare). Det är bara att dyka upp. Du får gärna lämna din mailadress till Jan-Eric på träningen på måndag så får du veckomail sen. Samling Rå
Hej Jarl,
Vi kör på måndagar kl 18.00 (tempo o intervaller), och söndagar kl. 10.00, (långpass, dock imorgon utan ledare). Det är bara att dyka upp. Du får gärna lämna din mailadress till Jan-Eric på träningen på måndag så får du veckomail sen. Samling Rå
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:48Hej alla,
då har vi haft en måndagsträning som vanligt, med deltagarrekord igen, 65 personer! Grymt roligt att alla glada löpare har hittat till Lidköpings Vintersportklubb!Idag delade vi in i tre grupper, de "snabba" körde hårda intervaller. Och vi an
Hej alla,
då har vi haft en måndagsträning som vanligt, med deltagarrekord igen, 65 personer! Grymt roligt att alla glada löpare har hittat till Lidköpings Vintersportklubb!
Idag delade vi in i tre grupper, de "snabba" körde hårda intervaller. Och vi an