Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpglädje i Lidköping
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Vad glad man bli av detta inlägg! Snälla, dela med dig av receptet? Hur lägger ni upp passen?

På mitt jobb är det många som tycker vi ska starta en "lunchtränargrupp" men jag har tyckt att det verkar bassligt att ge sig ut och springa då vi alla är

Jag är en av de nya på gårdagens träning. Måste säga att det var ett mycket trevligt och givande träningspass. För mig som inte är van att springa i grupp och inte alls tränat intervaller innan var detta väldigt lärorikt. Kommer att vara med så mycket jag

Lidköping är en trevlig stad där jag passade på att springa en runda när jag hälsade på en kompis i somras.

Men stan är ju så attans platt! Man bör vara mycket uppmärksam för att hitta särskiljande landmärken i t ex radhusområden som Majåker. Ok, jag har

Oj, vilken respons!

Hemlighet.... jag tror det handlar om att sprida budskapet (låter nästan lite religiöst). Att springa är roligt, att springa är nyttigt, alla kan springa (om än på olika nivå), att springa i grupp är ännu roligare och ger mer för du

Grymt kul! Mycket tror jag har att göra med LVSKs nystart med skidträning och löpning inför vintern - den breddningen har spillt över på löpningen också. Tror att många har känt att det enbart handlat om orientering tidigare. Att mer uttalat satsa på att

Precis Niklas. Rådaskogen, hetast i stan just nu!

Duktiga killar som driver träningen på ett bra sätt, Jan-Eric och Erik.

Det är verkligen ett härligt gäng som tränar på måndagarna med LVSK!!
Får medge att min vän Helen som startat denna tråd fick tjata både länge och väl innan jag gav med mej och hängde med, hon har en smittande energi och ger sej ALDRIG!
Min tvekan var v

1) Hur är underlaget fördelat? Jag är gärna med men har problem att springa på något annat än grus/mjuka underlag.

2) Hur är tempot i de olika grupperna?

Verkligen jättekul att så många fått upp ögonen för våra löpträningar! Vi blir ju bara fler och fler... 🙂
Just så var tanken när jag tillsammans med några andra drog igång löpträningarna förra våren. Det har stadigt ökat, mycket tack vare dig Helen som

Så, så, så, VI är många som tillsammans gör ett bra jobb, har kul tillsammans (och tränar så ofta vi hinner).

Jeanette; Härligt! men saknar dig nu på träningarna, vill du ta en softrunda nån dag, vi kanske kan få med A-K också?

Jarl; vi springer nästan