Quote from Guest on 13 September 2010, 21:49Jag vill bara berätta om hur roligt det har blivit på löpträningen i Lidköpings Vintersportklubb. Senaste året har det fokuserats lite mer på ren löpträning. Föreningen har mycket orienterings- och längdskidträning också.
Från att förra hösten ha varit
Jag vill bara berätta om hur roligt det har blivit på löpträningen i Lidköpings Vintersportklubb. Senaste året har det fokuserats lite mer på ren löpträning. Föreningen har mycket orienterings- och längdskidträning också.
Från att förra hösten ha varit
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 21:59(t+) på sånt här!
(t+) på sånt här!
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 21:59Ja det är såå himla kul!! (H:)
Ja det är såå himla kul!! (H:)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:02Härligt att höra!
Härligt att höra!
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:07Ja, jag har förstått att det är kul att springa i Lidköping. Det där låter jättebra. 🙂
Ja, jag har förstått att det är kul att springa i Lidköping. Det där låter jättebra. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:18Oj då Helen....vilken succe..!?
Ska kolla upp lite om det finns någe intresse i min förening för liknande upplägg. Dom kör ju Skidor å Fotboll typ men kondis behöver ju alla....å inte minst när karriären inte längre är nummero uno...KUL::!?
Oj då Helen....vilken succe..!?
Ska kolla upp lite om det finns någe intresse i min förening för liknande upplägg. Dom kör ju Skidor å Fotboll typ men kondis behöver ju alla....å inte minst när karriären inte längre är nummero uno...KUL::!?
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 08:10Tycker det låter jättebra och önskar jag bodde kvar och kunde vara med. Tycker det känns som om hela föreningen fått ett lyft det senaste året och följer er via facebook och hemsidan. Ska försöka vara med på någon träning om jag har vägarna förbi i höst.
Tycker det låter jättebra och önskar jag bodde kvar och kunde vara med. Tycker det känns som om hela föreningen fått ett lyft det senaste året och följer er via facebook och hemsidan. Ska försöka vara med på någon träning om jag har vägarna förbi i höst.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 08:39Vad är hemligheten tror ni? Vad har ni gjort för att det ska bli så bra och för att så många har hakat på? Kanske kan andra föreningar få lite tips?
Vad är hemligheten tror ni? Vad har ni gjort för att det ska bli så bra och för att så många har hakat på? Kanske kan andra föreningar få lite tips?
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:05Jag tror att hemligheten är Helen.
(t+)
Jag tror att hemligheten är Helen.
(t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:40Jag blev inspirerad av tråden och jag är övertygad om att det ofta behövs någon/några personer som inspirerar och är eldsjälar och att det finns en generositet så att alla i ert fall löpare känner sig välkomna!
Jag blev inspirerad av tråden och jag är övertygad om att det ofta behövs någon/några personer som inspirerar och är eldsjälar och att det finns en generositet så att alla i ert fall löpare känner sig välkomna!