Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 10:16exakt jag vill ha löpar kompisar en vecka offra er =)
exakt jag vill ha löpar kompisar en vecka offra er =)
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 13:21Ligger inte Lidingö på norra sidan?
Ligger inte Lidingö på norra sidan?
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 14:40ingen aning
ingen aning
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 19:47Jag skulle behöva en nybörjar löpkompis i Trollhättan 🙂
Jag skulle behöva en nybörjar löpkompis i Trollhättan 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 20:24men trollhättan ligger väl lite långt från stockholm ? 😛
men trollhättan ligger väl lite långt från stockholm ? 😛
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:44Lidingö ligger österut, eller lite ost-nord-ost kanske snarare.
Lidingö ligger österut, eller lite ost-nord-ost kanske snarare.
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:50Titta,1 som är nykter,vid denna tidpunkt på Midsommarafton..Wow. Hon som söker joggarkompis Lidingö får säkert svar efter denna helg,då alla nyktrat tiil igen o "festen är slut"..hoppas ngn vänlig löpsugen själ svarar..ja bor ju flera mil ifrån,så...3 i a
Titta,1 som är nykter,vid denna tidpunkt på Midsommarafton..Wow. Hon som söker joggarkompis Lidingö får säkert svar efter denna helg,då alla nyktrat tiil igen o "festen är slut"..hoppas ngn vänlig löpsugen själ svarar..ja bor ju flera mil ifrån,så...3 i a
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:57Men jag är ju med nykter:-).
Men jag är ju med nykter:-).
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:59Hmmmm, nykter och nykter - allt är väl relativt. 😀
Hmmmm, nykter och nykter - allt är väl relativt. 😀
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 23:21Tänk att vi sitter HÄR o skriver,istället för o va ute ngnstans i festvimlet..jag vet i alla fall att mina kompisar e packade o glada o skrattar o stojar o har sig..o jag tycker inte om berusade..det är lugnt o skönt här..
Tänk att vi sitter HÄR o skriver,istället för o va ute ngnstans i festvimlet..jag vet i alla fall att mina kompisar e packade o glada o skrattar o stojar o har sig..o jag tycker inte om berusade..det är lugnt o skönt här..