Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpkompis
You need to log in to create posts and topics.

Pigg idag iaf:D

Då får man önska trevlig fortsättning..själv va jag så tråkig o tittade på Filmen Nina Stark ? Om hon som jobbade som steward o var singel..Hennes föräldrar bodde HÄR o dom hade spelat in mittemot mig,i Täby !! Fler som var tråkiga o valde TV istället för

Sofia önskar löparkompis....

Nu tar JAG 1 chansning...jag o morsan bilade upp till Nordkap på 90-talet..oförglömlig resa (t+) NU undrar jag om ngn som bor uppåt,det kanske räcker med Umeå..Har lust o visa mig vandringsleder,fjällforsar.osv ? Så åker jag

tyvärr bor i luleå =)

Sofie:Hoppas verkligen ngn "bjuder till" o svarar,så du får ut o kuta lite på Djurgår´n,då du kommer hit..är du riktigt hurtig kan du ju simma över..Lidingö.o Djurgår´n är ju "nästgårds fågelvägen"..eller de finns säkert fina löpspår PÅ Lidingö oxå...

jo vi får hoppas! är ju ett tag kvar till v 29 😀

Någon som är sugen på intervallträning? Jag springer 1km spåret i Ågesta 4ggr x 3.55 min (det snabbaste och som mål).
Intervallträning är, tycker jag, det som kräver mest viljeansträngning av mig och är man fler går det lättare.
mvh
Magnus

Magnus: Det låter intressant! Jag brukar inte springa i Ågesta, men det är ju inte långt från Gubbängen.

g-man synd att man är för sölig

Har du inte fått napp än,Sofia ?! Va ere för dålig stil..Finns de verkligen inga funbeatare boendes Sthlm-Lidingö ?? Eller på Gärdet..?