Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 09:51Pigg idag iaf:D
Pigg idag iaf:D
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 10:06Då får man önska trevlig fortsättning..själv va jag så tråkig o tittade på Filmen Nina Stark ? Om hon som jobbade som steward o var singel..Hennes föräldrar bodde HÄR o dom hade spelat in mittemot mig,i Täby !! Fler som var tråkiga o valde TV istället för
Då får man önska trevlig fortsättning..själv va jag så tråkig o tittade på Filmen Nina Stark ? Om hon som jobbade som steward o var singel..Hennes föräldrar bodde HÄR o dom hade spelat in mittemot mig,i Täby !! Fler som var tråkiga o valde TV istället för
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 10:23Sofia önskar löparkompis....
Nu tar JAG 1 chansning...jag o morsan bilade upp till Nordkap på 90-talet..oförglömlig resa (t+) NU undrar jag om ngn som bor uppåt,det kanske räcker med Umeå..Har lust o visa mig vandringsleder,fjällforsar.osv ? Så åker jag
Sofia önskar löparkompis....
Nu tar JAG 1 chansning...jag o morsan bilade upp till Nordkap på 90-talet..oförglömlig resa (t+) NU undrar jag om ngn som bor uppåt,det kanske räcker med Umeå..Har lust o visa mig vandringsleder,fjällforsar.osv ? Så åker jag
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 11:32tyvärr bor i luleå =)
tyvärr bor i luleå =)
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 12:02Sofie:Hoppas verkligen ngn "bjuder till" o svarar,så du får ut o kuta lite på Djurgår´n,då du kommer hit..är du riktigt hurtig kan du ju simma över..Lidingö.o Djurgår´n är ju "nästgårds fågelvägen"..eller de finns säkert fina löpspår PÅ Lidingö oxå...
Sofie:Hoppas verkligen ngn "bjuder till" o svarar,så du får ut o kuta lite på Djurgår´n,då du kommer hit..är du riktigt hurtig kan du ju simma över..Lidingö.o Djurgår´n är ju "nästgårds fågelvägen"..eller de finns säkert fina löpspår PÅ Lidingö oxå...
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:22jo vi får hoppas! är ju ett tag kvar till v 29 😀
jo vi får hoppas! är ju ett tag kvar till v 29 😀
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 08:18Någon som är sugen på intervallträning? Jag springer 1km spåret i Ågesta 4ggr x 3.55 min (det snabbaste och som mål).
Intervallträning är, tycker jag, det som kräver mest viljeansträngning av mig och är man fler går det lättare.
mvh
Magnus
Någon som är sugen på intervallträning? Jag springer 1km spåret i Ågesta 4ggr x 3.55 min (det snabbaste och som mål).
Intervallträning är, tycker jag, det som kräver mest viljeansträngning av mig och är man fler går det lättare.
mvh
Magnus
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 08:26Magnus: Det låter intressant! Jag brukar inte springa i Ågesta, men det är ju inte långt från Gubbängen.
Magnus: Det låter intressant! Jag brukar inte springa i Ågesta, men det är ju inte långt från Gubbängen.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:12g-man synd att man är för sölig
g-man synd att man är för sölig
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 20:11Har du inte fått napp än,Sofia ?! Va ere för dålig stil..Finns de verkligen inga funbeatare boendes Sthlm-Lidingö ?? Eller på Gärdet..?
Har du inte fått napp än,Sofia ?! Va ere för dålig stil..Finns de verkligen inga funbeatare boendes Sthlm-Lidingö ?? Eller på Gärdet..?