Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 20:59Jag äter vid skrivbordet (i tjänsten sas).
Jag äter vid skrivbordet (i tjänsten sas).
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 21:04I see...jag brukar avsluta löpningen med ju intervall-backträning...har 1 brant backe som ja ger järnet uppför..c:a 3-4 ggr..(ja brukar tänka på travhästar o själva upploppet)
Men min mage har anpassat sig bra..ja kan ta 1 macka o dricka 1 glas..o sen u
I see...jag brukar avsluta löpningen med ju intervall-backträning...har 1 brant backe som ja ger järnet uppför..c:a 3-4 ggr..(ja brukar tänka på travhästar o själva upploppet)
Men min mage har anpassat sig bra..ja kan ta 1 macka o dricka 1 glas..o sen u
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:12Morgan; Kul! Jag skall försöka springa nu på onsdag. Kommer antagligen göra detta på morgonen/tidig förmiddag vid nio halv tio tiden. Förutom söndagar är jag i princip bunden vid att spring tidig förmiddag ev mån tis går kväll. Hur ser det ut för dig?
Morgan; Kul! Jag skall försöka springa nu på onsdag. Kommer antagligen göra detta på morgonen/tidig förmiddag vid nio halv tio tiden. Förutom söndagar är jag i princip bunden vid att spring tidig förmiddag ev mån tis går kväll. Hur ser det ut för dig?
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:22Magnus: Har tyvärr dragit på mig lite halsont och feber, så jag får avvakta lite... Men annars fungerar de flesta tider. Vi kan boka något via privata meddelanden inom kort - om inte ytterligare någon vill hänga på?
Magnus: Har tyvärr dragit på mig lite halsont och feber, så jag får avvakta lite... Men annars fungerar de flesta tider. Vi kan boka något via privata meddelanden inom kort - om inte ytterligare någon vill hänga på?
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 09:45nopp ingen som vill springa med snälla mig här inte :/ blir nog att jogga vilse i stora stockholm...
nopp ingen som vill springa med snälla mig här inte :/ blir nog att jogga vilse i stora stockholm...
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 09:51Sofia: Det är nog många som vill, men kanske också många som har semester och är borta då. Jag hade tyckte det var jättekul att träffas och springa men jag är inte i stan den veckan.
Sofia: Det är nog många som vill, men kanske också många som har semester och är borta då. Jag hade tyckte det var jättekul att träffas och springa men jag är inte i stan den veckan.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:11Sofia: Bumpa tråden strax innan vecka 29. Kan tänka mig att många inte planerat sin träning och geografiska status helt och hållet i nuläget men närmare inpå så ska det nog inte vara några problem.
Sofia: Bumpa tråden strax innan vecka 29. Kan tänka mig att många inte planerat sin träning och geografiska status helt och hållet i nuläget men närmare inpå så ska det nog inte vara några problem.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 11:40www.fredrikshof.org (Fredrikshofs Friidrottsförening)
Gemensam träning
Du som vill träna medel- eller långdistans är välkommen direkt, men vi rekommenderar att du först skickar ett mejl, för det är inte alltid som träningen utgår från Fredrikshofs klubbr
http://www.fredrikshof.org (Fredrikshofs Friidrottsförening)
Gemensam träning
Du som vill träna medel- eller långdistans är välkommen direkt, men vi rekommenderar att du först skickar ett mejl, för det är inte alltid som träningen utgår från Fredrikshofs klubbr
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 19:50Stefan,kan inte du offra dig o åka in o kuta med Sofie,då ? Ja bor ju i Norrort,de är ju 2-3 mil...eftersom ingen...Lule-tjejen får ju inge napp..
Stefan,kan inte du offra dig o åka in o kuta med Sofie,då ? Ja bor ju i Norrort,de är ju 2-3 mil...eftersom ingen...Lule-tjejen får ju inge napp..
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:24Vilket engagemang för Sofies vecka!
Jag hoppas att Kristina, som väl sökte något mera långvarigt träningsssällskap i de nordvästra stockholmsdelarna, har fått några bra svar till sin privata mejl.
Vilket engagemang för Sofies vecka!
Jag hoppas att Kristina, som väl sökte något mera långvarigt träningsssällskap i de nordvästra stockholmsdelarna, har fått några bra svar till sin privata mejl.