Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpkompis
You need to log in to create posts and topics.

Ja,när mänskan kommer ända från Lule...klart hon ska kuta i vår Kungliga Hufvudstad..

Mikael: Hon har ju fått världens bästa tips av Frida ett par inlägg ovan - så du kan säkert vara lugn - det ordnar sig ska du se. 🙂

Ajdå,har jag läst så slarvigt...*skäms/rodnar*

I allra värsta fall får hon springa ensam i vår Kungliga Hufvudstad. Ett inte helt fel sätt att se sig omkring i nya städer, tycker jag själv!

Å andra sidan Mikael med liten begynnelsebokstav - om du nu tycker det är så viktigt att "mänskan ända från Lul

I slutet på v29 tänkte jag springa 50 miles = 80 km på Österlen i Skåne (Full Mooon Race). Det hindrar dock inte att jag kör vårt numera väletablerade backträningspass i Hammarbybacken på onsdagen den veckan, alltså den 21/7.

Alla som vill vara med inkl

shiiiet vad ni är gulliga som vill hjälpa till sååå mycket. Precis som frida skrev finns det lösningar, sen är det väl inte hela världen om jag får springa själv, jag menar jag har ju en mun som jag kan använda mig av om jag inte hittar 😉

tack men vet d

Sofia. Vad jag menade var att eftersom jag ska springa 80 km i slutet av v.29 så blir det väldigt lugna pass dagarna innan. Backträningen omfattar bara max 7 km. Om du vill springa milen på 55 minuter så kommer du springa ifrån mig med råge.

okej jag vet inte exakt 55 min jag drog till med det, har gått upp 3-4 kg de närmsta månaderna men den 22 maj så sprang jag milen på 48.14 min så gissar på att jag kanske skulle klara 55 eller mja det tror jag..

självklart kan man alltid springa saktare

haha ojj fort måste ändra det skulle vara "jag tror inte att jag springer om dig, snarare tvärt om"

skynda sig att ändra så jag inte verkar konstig!! 😛

O jag vill ha löpar kompis på landet....haha,va rolig ja vá...(som om NÅÅN skulle nappa..kan lika gärna pricka in 7 rätt på lotto,bara sådär..)