Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:29Ja,när mänskan kommer ända från Lule...klart hon ska kuta i vår Kungliga Hufvudstad..
Ja,när mänskan kommer ända från Lule...klart hon ska kuta i vår Kungliga Hufvudstad..
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:35Mikael: Hon har ju fått världens bästa tips av Frida ett par inlägg ovan - så du kan säkert vara lugn - det ordnar sig ska du se. 🙂
Mikael: Hon har ju fått världens bästa tips av Frida ett par inlägg ovan - så du kan säkert vara lugn - det ordnar sig ska du se. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:13Ajdå,har jag läst så slarvigt...*skäms/rodnar*
Ajdå,har jag läst så slarvigt...*skäms/rodnar*
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:19I allra värsta fall får hon springa ensam i vår Kungliga Hufvudstad. Ett inte helt fel sätt att se sig omkring i nya städer, tycker jag själv!
Å andra sidan Mikael med liten begynnelsebokstav - om du nu tycker det är så viktigt att "mänskan ända från Lul
I allra värsta fall får hon springa ensam i vår Kungliga Hufvudstad. Ett inte helt fel sätt att se sig omkring i nya städer, tycker jag själv!
Å andra sidan Mikael med liten begynnelsebokstav - om du nu tycker det är så viktigt att "mänskan ända från Lul
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 23:34I slutet på v29 tänkte jag springa 50 miles = 80 km på Österlen i Skåne (Full Mooon Race). Det hindrar dock inte att jag kör vårt numera väletablerade backträningspass i Hammarbybacken på onsdagen den veckan, alltså den 21/7.
Alla som vill vara med inkl
I slutet på v29 tänkte jag springa 50 miles = 80 km på Österlen i Skåne (Full Mooon Race). Det hindrar dock inte att jag kör vårt numera väletablerade backträningspass i Hammarbybacken på onsdagen den veckan, alltså den 21/7.
Alla som vill vara med inkl
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:36shiiiet vad ni är gulliga som vill hjälpa till sååå mycket. Precis som frida skrev finns det lösningar, sen är det väl inte hela världen om jag får springa själv, jag menar jag har ju en mun som jag kan använda mig av om jag inte hittar 😉
tack men vet d
shiiiet vad ni är gulliga som vill hjälpa till sååå mycket. Precis som frida skrev finns det lösningar, sen är det väl inte hela världen om jag får springa själv, jag menar jag har ju en mun som jag kan använda mig av om jag inte hittar 😉
tack men vet d
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:44Sofia. Vad jag menade var att eftersom jag ska springa 80 km i slutet av v.29 så blir det väldigt lugna pass dagarna innan. Backträningen omfattar bara max 7 km. Om du vill springa milen på 55 minuter så kommer du springa ifrån mig med råge.
Sofia. Vad jag menade var att eftersom jag ska springa 80 km i slutet av v.29 så blir det väldigt lugna pass dagarna innan. Backträningen omfattar bara max 7 km. Om du vill springa milen på 55 minuter så kommer du springa ifrån mig med råge.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:26okej jag vet inte exakt 55 min jag drog till med det, har gått upp 3-4 kg de närmsta månaderna men den 22 maj så sprang jag milen på 48.14 min så gissar på att jag kanske skulle klara 55 eller mja det tror jag..
självklart kan man alltid springa saktare
okej jag vet inte exakt 55 min jag drog till med det, har gått upp 3-4 kg de närmsta månaderna men den 22 maj så sprang jag milen på 48.14 min så gissar på att jag kanske skulle klara 55 eller mja det tror jag..
självklart kan man alltid springa saktare
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:27haha ojj fort måste ändra det skulle vara "jag tror inte att jag springer om dig, snarare tvärt om"
skynda sig att ändra så jag inte verkar konstig!! 😛
haha ojj fort måste ändra det skulle vara "jag tror inte att jag springer om dig, snarare tvärt om"
skynda sig att ändra så jag inte verkar konstig!! 😛
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:11O jag vill ha löpar kompis på landet....haha,va rolig ja vá...(som om NÅÅN skulle nappa..kan lika gärna pricka in 7 rätt på lotto,bara sådär..)
O jag vill ha löpar kompis på landet....haha,va rolig ja vá...(som om NÅÅN skulle nappa..kan lika gärna pricka in 7 rätt på lotto,bara sådär..)