Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:20ja det var en bra förklaring
ja det var en bra förklaring
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:27Sant, de gånger jag cyklat längre sträckor, som Ride Of Hope, var det mycket socialt. Mina dagliga turer är inte vidare sociala då jag (tyvärr) inte hittat någon som pendlar samma väg. Snarare blir det åt det rabiata hållet de gånger jag nödgas använda cy
Sant, de gånger jag cyklat längre sträckor, som Ride Of Hope, var det mycket socialt. Mina dagliga turer är inte vidare sociala då jag (tyvärr) inte hittat någon som pendlar samma väg. Snarare blir det åt det rabiata hållet de gånger jag nödgas använda cy
Quote from Lena O on 10 September 2008, 18:49De flesta tävlingar i england är tempo tävlingar.
Finns sällan gruppstart.
http://cyclinginfo.co.uk/blog/cyclists/the-hour-by-michael-hutchinson/
Mycket läsvärd
De flesta tävlingar i england är tempo tävlingar.
Finns sällan gruppstart.
http://cyclinginfo.co.uk/blog/cyclists/the-hour-by-michael-hutchinson/
Mycket läsvärd
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 18:54Det är väl tur, eftersom de kör på fel sida av vägen.
Det är väl tur, eftersom de kör på fel sida av vägen.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:19Som trådskapare glädjs jag åt att frågan kunde skapa en fläktfylld diskussion. Tror att jag blev lite klokare och tackar för svaren så här långt.
/Anders
Som trådskapare glädjs jag åt att frågan kunde skapa en fläktfylld diskussion. Tror att jag blev lite klokare och tackar för svaren så här långt.
/Anders
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:44AG: Det finns hopp om du utmanar dina gränser.
Det är inte min klubb utan den fanns för mer än hundra år sedan.
I och för sig så är jag både krumbent och lastgammal, men riktigt sekelgammal är jag inte.
AG: Det finns hopp om du utmanar dina gränser.
Det är inte min klubb utan den fanns för mer än hundra år sedan.
I och för sig så är jag både krumbent och lastgammal, men riktigt sekelgammal är jag inte.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:10Det var kul och lärorikt, men det krävs att det är lite tävling för att man ska pressa sig lite. Även om den inte är utlyst och enligt UCI:s reglemente 😉
När jag nu testat detta så ökar förståelsen för sådana som Gustav, hur starka de är.
Det var kul och lärorikt, men det krävs att det är lite tävling för att man ska pressa sig lite. Även om den inte är utlyst och enligt UCI:s reglemente 😉
När jag nu testat detta så ökar förståelsen för sådana som Gustav, hur starka de är.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 00:34Hej på er.
Vad ni/jag uppfattar så som en bra cyklist är relativt. Vad har vi för norm, vad är det som gör en person till en bra cyklist. Att han tävlar, orkar/kan köra VR på mindre än 9h. Det är upp till var och en att göra sin bedömning Men det finns i
Hej på er.
Vad ni/jag uppfattar så som en bra cyklist är relativt. Vad har vi för norm, vad är det som gör en person till en bra cyklist. Att han tävlar, orkar/kan köra VR på mindre än 9h. Det är upp till var och en att göra sin bedömning Men det finns i
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 07:50Kilometerdrag är alltid imponerande. Samt Roine Grönlund som hänger av alla trots att det var 25 år sedan SM-medaljen.
Kilometerdrag är alltid imponerande. Samt Roine Grönlund som hänger av alla trots att det var 25 år sedan SM-medaljen.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 11:24Jag har kört Vättenrundan på 8h 22min (2006) iår hade jag hoppas på bättre hade bra förutsättningar åkte i snabbgruppen men tyvärr var ja väldigt förskyld under loppet och kunde inte prestera så bra som jag hade hoppats på. Jag cyklade på 8h 35minuter så
Jag har kört Vättenrundan på 8h 22min (2006) iår hade jag hoppas på bättre hade bra förutsättningar åkte i snabbgruppen men tyvärr var ja väldigt förskyld under loppet och kunde inte prestera så bra som jag hade hoppats på. Jag cyklade på 8h 35minuter så