Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:41ÄH...klart att vara en bra cyklist varierar utifrån ambitionsnivå...Linus körde på 8.40 i klunga...vilket är bra utfrån vissa även om han ligger i klunga...men med tanke på att rekordet ligger under 7 timmar så är det väl inte så bra....
Jag tävlingskör
ÄH...klart att vara en bra cyklist varierar utifrån ambitionsnivå...Linus körde på 8.40 i klunga...vilket är bra utfrån vissa även om han ligger i klunga...men med tanke på att rekordet ligger under 7 timmar så är det väl inte så bra....
Jag tävlingskör
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:13Aha Stefan, då förstår jag hur du menar. Ja, det är inte alls säkert att jag är bra på att cykla mot andra i en klunga, tycker inte det är särdelens roligt så jag vet inte hur det skulle gå (det är liksom inte min grej att försöka manövrera ut andra, tyck
Aha Stefan, då förstår jag hur du menar. Ja, det är inte alls säkert att jag är bra på att cykla mot andra i en klunga, tycker inte det är särdelens roligt så jag vet inte hur det skulle gå (det är liksom inte min grej att försöka manövrera ut andra, tyck
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:21Jag läste Linus...och du missförstod mig...för jag tyckte du var bra med 8.39...men som sagt bra är alltid relativt....och ibland blir jag trött på elitismen...speciellt bland cyklister....både på prylar och resultat....
Jag läste Linus...och du missförstod mig...för jag tyckte du var bra med 8.39...men som sagt bra är alltid relativt....och ibland blir jag trött på elitismen...speciellt bland cyklister....både på prylar och resultat....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:49OK
OK
Quote from Elias Engqvist on 10 September 2008, 15:19Som matematiker vill jag bara påpeka att 4 av 5 är ganska likt 8 av 10...
Som sagt det beror på vad vi menar med "bra cyklist" - för mig är det ffa tempo-cyklist eftersom jag tycker att det är själva grunden - att kunna cykla fort ensam. Sen är det alla
Som matematiker vill jag bara påpeka att 4 av 5 är ganska likt 8 av 10...
Som sagt det beror på vad vi menar med "bra cyklist" - för mig är det ffa tempo-cyklist eftersom jag tycker att det är själva grunden - att kunna cykla fort ensam. Sen är det alla
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:27Fortfarande så är inte VR en cykeltävling!
Grand Fondo är mer likt en cykeltävling eftersom man har gemensam start.
Fortfarande så är inte VR en cykeltävling!
Grand Fondo är mer likt en cykeltävling eftersom man har gemensam start.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:29eller Slottsrundan 🙂
eller Slottsrundan 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:42Jag ville inte ta det exemplet.....
Jag ville inte ta det exemplet.....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:49Jaha Christer. Jag ser att vi har väldigt olika syn på cykling. Det enda jag håller med dig i det du säger är att en bra cyklist orkar hålla en hög snittfart.
Jaha Christer. Jag ser att vi har väldigt olika syn på cykling. Det enda jag håller med dig i det du säger är att en bra cyklist orkar hålla en hög snittfart.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:52Flinar...ni är bra roliga...det verkar sadlas högt och med en insöad hatt...Om jag då får ta det på allvar har i alltså bara en handfull bra cyklister i Sverige.... och jag tvivlar att de häckar här...
Flinar...ni är bra roliga...det verkar sadlas högt och med en insöad hatt...Om jag då får ta det på allvar har i alltså bara en handfull bra cyklister i Sverige.... och jag tvivlar att de häckar här...