Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:58De flesta här har inte kört ett tempolopp med 40 km/h i snitt så du har rätt i att cyklister inte häckar här och extremt sällan på spinning.
De flesta här har inte kört ett tempolopp med 40 km/h i snitt så du har rätt i att cyklister inte häckar här och extremt sällan på spinning.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:00flinar det beror på hur långt tempoloppet är
flinar det beror på hur långt tempoloppet är
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:04Det ska var utlyst med officiel resultatlista så din nedförsbacke i skogen räknas inte.
Det ska var utlyst med officiel resultatlista så din nedförsbacke i skogen räknas inte.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:08Sorry den gick inte i skogen....Den gick på fransk landsväg tur och retur...först uppför sen nerför och var allt för kort....därav skämtet...har heller aldrig hävdat att jag är någon supecyklist utan en cykeltokig multisportare som aldrig skulle drömma o
Sorry den gick inte i skogen....Den gick på fransk landsväg tur och retur...först uppför sen nerför och var allt för kort....därav skämtet...har heller aldrig hävdat att jag är någon supecyklist utan en cykeltokig multisportare som aldrig skulle drömma o
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:11Omväxlingen är enkel 53/ 39 och 11-26. Sid, med och motvind. Platten, uppför och nedför!
Sedan årstider, väder och geografin.
Omväxlingen är enkel 53/ 39 och 11-26. Sid, med och motvind. Platten, uppför och nedför!
Sedan årstider, väder och geografin.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:12Hur långt är ett officiellt utlyst tempolopp? 4 mil?
Ska köra ett utav Korpen icke officiellt utlyst lopp över 2 mil i eftermiddag, men jag vore överlycklig om jag kunde hålla 35. Gissar att jag landar på 32-33.
Kör hellre med en trevlig cyklist än en som
Hur långt är ett officiellt utlyst tempolopp? 4 mil?
Ska köra ett utav Korpen icke officiellt utlyst lopp över 2 mil i eftermiddag, men jag vore överlycklig om jag kunde hålla 35. Gissar att jag landar på 32-33.
Kör hellre med en trevlig cyklist än en som
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:12Äh Skåne är ingen variation...och har inga bra berg...
Äh Skåne är ingen variation...och har inga bra berg...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:16Oftast mellan 1-5 mil med vändpunkt.
Det är faktiskt inte så enkelt att snitta fyrtio ens på en kort sträcka.Observera att det är inte heller svårt om man tränar med insidan och tåler smärta.
Jag tyckte att Gustav hade en bra förklaring med att det gj
Oftast mellan 1-5 mil med vändpunkt.
Det är faktiskt inte så enkelt att snitta fyrtio ens på en kort sträcka.
Observera att det är inte heller svårt om man tränar med insidan och tåler smärta.
Jag tyckte att Gustav hade en bra förklaring med att det gj
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:19Den biten med smärtan kan jag, men har inte tränat tillräckligt målmedvetet för att höja snittet. Om jag summerar året så kanske jag har höjt 1-2 km/h, men såg någon som hade höjt från 28 till 35.
40 kan jag bara hålla när det blåser med, så jag har all r
Den biten med smärtan kan jag, men har inte tränat tillräckligt målmedvetet för att höja snittet. Om jag summerar året så kanske jag har höjt 1-2 km/h, men såg någon som hade höjt från 28 till 35.
40 kan jag bara hålla när det blåser med, så jag har all r
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:19AG: När du tränar/tävlar så har du inte så mycket tid att vara jättesocial.
Det mest sociala är distanspassen.
AG: När du tränar/tävlar så har du inte så mycket tid att vara jättesocial.
Det mest sociala är distanspassen.