Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:59Jag har köpt löparskor både på Löplabbet Kungsgatan och S:t Eriksgatan och har helt olika erfarenheter från dessa butiker. På Kungsgatan-butiken tog det max 15 min innan en kille krängt på mig ett par skor som han sade skulle passa mig perfekt. Dessa skor
Jag har köpt löparskor både på Löplabbet Kungsgatan och S:t Eriksgatan och har helt olika erfarenheter från dessa butiker. På Kungsgatan-butiken tog det max 15 min innan en kille krängt på mig ett par skor som han sade skulle passa mig perfekt. Dessa skor
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 08:26Finns det inte ett löplapp enbart för tjejer på typ Norrlandsgatan?
Finns det inte ett löplapp enbart för tjejer på typ Norrlandsgatan?
Quote from Elias Engqvist on 9 June 2009, 08:31Löplapparna håller till i norrland!
Löplabbet för tjejer flyttade för nåt år sen till kungsgatan, precis bredvid det andra.
Löplapparna håller till i norrland!
Löplabbet för tjejer flyttade för nåt år sen till kungsgatan, precis bredvid det andra.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 09:47Var för första gången o provade ut ett par skor i söndags på Löplabbet.
Fick jättebra service och är jättenöjd. Jag var på Stinsen i Sollentuna.. Kommer helt klart fortsätta handla där. Var roligt att få se sig själv också när de beskrev mitt löpsteg..
Var för första gången o provade ut ett par skor i söndags på Löplabbet.
Fick jättebra service och är jättenöjd. Jag var på Stinsen i Sollentuna.. Kommer helt klart fortsätta handla där. Var roligt att få se sig själv också när de beskrev mitt löpsteg..
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 17:18Löplabbet i farsta är det enda jag inte upplevt stressig och ointresserad personal på. Annars är Runners store helt ok. men även där har personalen svårt att ägna sig åt mindre än 10 pers samtidigt...
Jag tror man ska söka sig ut från city om man har möj
Löplabbet i farsta är det enda jag inte upplevt stressig och ointresserad personal på. Annars är Runners store helt ok. men även där har personalen svårt att ägna sig åt mindre än 10 pers samtidigt...
Jag tror man ska söka sig ut från city om man har möj
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 22:11På Löplabbet i Solna, i Råsundastadion, tycker jag att de tar sig tid.
På Löplabbet i Solna, i Råsundastadion, tycker jag att de tar sig tid.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:17Jag var på Löplabbet i Jönköping tidigare i våras. Fick verkligen ordentligt med tid med personalen, jag var nämligen ensam kund just då...
Jag var på Löplabbet i Jönköping tidigare i våras. Fick verkligen ordentligt med tid med personalen, jag var nämligen ensam kund just då...
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:05Det skulle jag satsa på helt klart.. en vardag, tidigt eller just EFTER allas luncher. DÅ borde man få bra service var man än går...
Det skulle jag satsa på helt klart.. en vardag, tidigt eller just EFTER allas luncher. DÅ borde man få bra service var man än går...
Quote from Nils-Erik Edström on 17 June 2009, 13:59Löplabbet i Farsta är proffsiga och tar sig verkligen tid med sina kunder!
Löplabbet i Farsta är proffsiga och tar sig verkligen tid med sina kunder!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 19:29Jag var på Löplabbet St Eriksplan och köpte ett par skor. Frågade specifikt om det var rätt storlek och det tyckte hon som jobbade att det var det absolut. (Samma storlek som jag har i vanliga skor) Ett par dagar senare gick min kompis till ett annat Löpl
Jag var på Löplabbet St Eriksplan och köpte ett par skor. Frågade specifikt om det var rätt storlek och det tyckte hon som jobbade att det var det absolut. (Samma storlek som jag har i vanliga skor) Ett par dagar senare gick min kompis till ett annat Löpl