Quote from Nils-Erik Edström on 18 June 2009, 09:49Klippa upp vid tårna? ..men ursäkta rekommenderar de att man ska ha sönder skorna? Pffft.. :@
Jag har också fått rekommendationen från Löplabbet att ta en nummer större då fötterna svullnar under löpningen..
Klippa upp vid tårna? ..men ursäkta rekommenderar de att man ska ha sönder skorna? Pffft.. :@
Jag har också fått rekommendationen från Löplabbet att ta en nummer större då fötterna svullnar under löpningen..
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:25Fick i början av min "karriär" rådet att prova större dojor när jag skulle köpa löparskor än dom jag typ lågskor jag hade i vanliga fall. Runt 9.00 US blev till slut 10,5 å det har fungerat skitabra.:D:D
Fick i början av min "karriär" rådet att prova större dojor när jag skulle köpa löparskor än dom jag typ lågskor jag hade i vanliga fall. Runt 9.00 US blev till slut 10,5 å det har fungerat skitabra.:D:D
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:06Å andra sidan finns det inget märke som är det andra likt vad gäller storlekar. Jag har 39-40 i vanliga skor men 42 (!) i mina Asics för att inte få ont på långa sträckor.
Å andra sidan finns det inget märke som är det andra likt vad gäller storlekar. Jag har 39-40 i vanliga skor men 42 (!) i mina Asics för att inte få ont på långa sträckor.
Quote from Joleen Lindkvist on 17 July 2010, 23:05Bodde på hotellet vid Globen och där fanns det ett rabatthäfte i receptionen som bland annat innehåller 100 kronor rabatt på ett par valfria skor på Löplabbet vid Globen. Passade på att handla ett par Saucony A3, grymt nöjd.
Bodde på hotellet vid Globen och där fanns det ett rabatthäfte i receptionen som bland annat innehåller 100 kronor rabatt på ett par valfria skor på Löplabbet vid Globen. Passade på att handla ett par Saucony A3, grymt nöjd.