Quote from Guest on 30 January 2011, 14:57Försöker inte göra någon reklam för just Löplabbet, men det är trots allt en riktigt bra butik. Nu har de fått en ny hemsida, den gamla var förjäkla torftig. En annan som är programmerare går iaf igång på detta (t+)
Försöker inte göra någon reklam för just Löplabbet, men det är trots allt en riktigt bra butik. Nu har de fått en ny hemsida, den gamla var förjäkla torftig. En annan som är programmerare går iaf igång på detta (t+)
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:07Om man går igång på flashsidor så är den snygg.
Själv hatar jag alla former blickande och animerade sidor.
Flash är därför blockerat i min webläsare, så byebye http://www.loplabbet.se/
Om man går igång på flashsidor så är den snygg.
Själv hatar jag alla former blickande och animerade sidor.
Flash är därför blockerat i min webläsare, så byebye http://www.loplabbet.se/
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:08Javisst är den nice! 🙂
Javisst är den nice! 🙂
Quote from Jonny Persson on 30 January 2011, 15:13Nej den går bort. Rejält. Enkelt och funktionellt kändes det...inte.
Nej den går bort. Rejält. Enkelt och funktionellt kändes det...inte.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:26Ofta undrar man vad som är viktigast. Att programmerarna har en kul dag på jobbet eller att kunderna får en strukturerad och för ögonen behaglig sajt som laddar snabbt utan en massa kolla-vad-coola-vi-är-effekter?
Blir inga fler besök för min del. (t-)
Ofta undrar man vad som är viktigast. Att programmerarna har en kul dag på jobbet eller att kunderna får en strukturerad och för ögonen behaglig sajt som laddar snabbt utan en massa kolla-vad-coola-vi-är-effekter?
Blir inga fler besök för min del. (t-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:36Jag tycker nog att folk är överdrivet kritiska och nitiska om de anser att sidan inte är användarvänlig. Det finns tydliga länkar och strukturen är väldigt fin om jag får säga. Jag gillar även effekterna som flyter fint och som definitivt laddar utan prob
Jag tycker nog att folk är överdrivet kritiska och nitiska om de anser att sidan inte är användarvänlig. Det finns tydliga länkar och strukturen är väldigt fin om jag får säga. Jag gillar även effekterna som flyter fint och som definitivt laddar utan prob
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:50Butiken är väl i stort sett densamma som förut med en annan styling?
Butiken är väl i stort sett densamma som förut med en annan styling?
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 16:07Nej hu vad jobbig den var.
Nej hu vad jobbig den var.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 16:09En viktig användbarhetsaspekt är om sidan fungerar även utan flash eller om man bara får en "tom sida". Jag testade bara lite snabbt och kollade inte med flash (finns ju som bekant inte på iPhone), men det verkar ju fungera även utan. Så alles gut.
En viktig användbarhetsaspekt är om sidan fungerar även utan flash eller om man bara får en "tom sida". Jag testade bara lite snabbt och kollade inte med flash (finns ju som bekant inte på iPhone), men det verkar ju fungera även utan. Så alles gut.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 16:25Flashigt mer än funktionellt. Fungerar, men jag är ej imponerad.
Flashigt mer än funktionellt. Fungerar, men jag är ej imponerad.