Quote from Elias Engqvist on 30 January 2011, 17:24Miss Flugvikt: Det är inte programmerarna som bestämmer hur sidan ska se ut så det är definitivt inte för deras skull sidan ser ut som den gör.
Nu ska jag titta på den också!
Miss Flugvikt: Det är inte programmerarna som bestämmer hur sidan ska se ut så det är definitivt inte för deras skull sidan ser ut som den gör.
Nu ska jag titta på den också!
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 17:41Ingen som hört talas om begreppet "Web 2.0" .. sen förstår jag inte vad som är felet med flash, bara för att Steve Jobs dissar det o väntar in html 5 som säkert också kommer bli kanon, används redan av youtube t.ex. Förresten så räknar jag iaf antalet kli
Ingen som hört talas om begreppet "Web 2.0" .. sen förstår jag inte vad som är felet med flash, bara för att Steve Jobs dissar det o väntar in html 5 som säkert också kommer bli kanon, används redan av youtube t.ex. Förresten så räknar jag iaf antalet kli
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 17:41Christer: Ok, då ska jag inte rikta min irritation mot dem i fortsättningen.
Christer: Ok, då ska jag inte rikta min irritation mot dem i fortsättningen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 18:29"Viktklass"
Dam under 65kgHrrm? En löpskobutik? En damsko ska väl fan inte väga mer än 220g. Under rubriken viktklass förväntade jag mig faktiskt hitta skornas vikt. Bara ytterligare en rörig sak i en rätt rörig sida. Too much for me
"Viktklass"
Dam under 65kg
Hrrm? En löpskobutik? En damsko ska väl fan inte väga mer än 220g. Under rubriken viktklass förväntade jag mig faktiskt hitta skornas vikt. Bara ytterligare en rörig sak i en rätt rörig sida. Too much for me
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 19:01Att "viktklass" är baserat på vikten av den som ska bära skorna är väl absolut inget konstigt? Jag hade blivit förvånad om jag klickat där och hittat vikten på skorna - den hittar man på mer information om skon i sig.
Att "viktklass" är baserat på vikten av den som ska bära skorna är väl absolut inget konstigt? Jag hade blivit förvånad om jag klickat där och hittat vikten på skorna - den hittar man på mer information om skon i sig.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 19:05Håller med Jackie, man väljer ju vilken fotbredd man vill att skon ska lämpa sig för och vilket fotvalv skon är lämplig för så varför inte vilken viktklass skon är lämpligast för?
Håller med Jackie, man väljer ju vilken fotbredd man vill att skon ska lämpa sig för och vilket fotvalv skon är lämplig för så varför inte vilken viktklass skon är lämpligast för?
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 19:57Ehm... men är det verkligen normalt att det inte finns en enda sko för en dam över 65kg med normal bredd på fötterna och låga fotvalv som INTE pronerar? (#)
Ehm... men är det verkligen normalt att det inte finns en enda sko för en dam över 65kg med normal bredd på fötterna och låga fotvalv som INTE pronerar? (#)
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 20:06Utbudet är en annan sak, det beror säkert på vad de har inne och en massa andra saker. Jag hittar aldrig något som fungerar för mig online, i Sverige ska tilläggas.
Men att gränssnittet skulle vara ologiskt, bara för att man väljer vilken bredd man har p
Utbudet är en annan sak, det beror säkert på vad de har inne och en massa andra saker. Jag hittar aldrig något som fungerar för mig online, i Sverige ska tilläggas.
Men att gränssnittet skulle vara ologiskt, bara för att man väljer vilken bredd man har p
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 20:09Ja, jo. Kanske? Men för mig lyckades de ju plocka fram flera olika par när jag var i butiken iaf och det slutade sen med att jag köpte en av de absolut vanligaste Asics-skorna som finns och de borde ju då rimligtvis vara anpassade efter hur mina fötter se
Ja, jo. Kanske? Men för mig lyckades de ju plocka fram flera olika par när jag var i butiken iaf och det slutade sen med att jag köpte en av de absolut vanligaste Asics-skorna som finns och de borde ju då rimligtvis vara anpassade efter hur mina fötter se
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 20:13Frågade de efter din vikt, eller gissade de på egen hand? 🙂
Jag tror webshoppen har sämre utbud än butikerna, eftersom de skor (Saucony, nånting) jag köpte hos Löplabbet för inte alls så länge sen inte finns med i deras webshop alls. Undrar just hur my
Frågade de efter din vikt, eller gissade de på egen hand? 🙂
Jag tror webshoppen har sämre utbud än butikerna, eftersom de skor (Saucony, nånting) jag köpte hos Löplabbet för inte alls så länge sen inte finns med i deras webshop alls. Undrar just hur my