Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 08:52Jag tycker att många sådana här uppdateringar är rätt meiningslösa. Det är förändring för förändringens skull. Väldigt lite nytta tillförs.
Här har vi ännu en kostnad som skall läggas på skopriset.
Jag tycker att många sådana här uppdateringar är rätt meiningslösa. Det är förändring för förändringens skull. Väldigt lite nytta tillförs.
Här har vi ännu en kostnad som skall läggas på skopriset.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 11:00Re:Tomas.
Förmodligen så blir det ett påslag på priset
IT-branschen är fortfarandet i stadiet där teknik går före användarnytta och funktionalitet. Så givetvis kostar det extra med en massa onödigt lull-lull
Re:Tomas.
Förmodligen så blir det ett påslag på priset
IT-branschen är fortfarandet i stadiet där teknik går före användarnytta och funktionalitet. Så givetvis kostar det extra med en massa onödigt lull-lull
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2011, 12:21Jörgen, visserligen förefaller sidan tekniskt avancerad men då man tar fram den här typen av sidor är det grafiker/webdesigners som hittar på sånt här efter beställning från marknadsavdelning el dyl. det är inte nån programmerare som tycker det vore cool
Jörgen, visserligen förefaller sidan tekniskt avancerad men då man tar fram den här typen av sidor är det grafiker/webdesigners som hittar på sånt här efter beställning från marknadsavdelning el dyl. det är inte nån programmerare som tycker det vore cool
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2011, 12:22Men jag kan hålla med om att sånt här kostar - ganska mycket - och naturligtvis syns det på priserna!
Men jag kan hålla med om att sånt här kostar - ganska mycket - och naturligtvis syns det på priserna!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 14:35Christer S: Tack för att du också försvarar oss utvecklare/programmerare!
Christer S: Tack för att du också försvarar oss utvecklare/programmerare!
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2011, 14:42Hehe, jag är liksom i branchen ...
Hehe, jag är liksom i branchen ...
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 14:59"Jag tycker att många sådana här uppdateringar är rätt meiningslösa. Det är förändring för förändringens skull. Väldigt lite nytta tillförs."
Jag ser ingen skillnad mot att t.ex. renovera sina lokaler. Det är oftast inte helt nödvändigt men kan se trevli
"Jag tycker att många sådana här uppdateringar är rätt meiningslösa. Det är förändring för förändringens skull. Väldigt lite nytta tillförs."
Jag ser ingen skillnad mot att t.ex. renovera sina lokaler. Det är oftast inte helt nödvändigt men kan se trevli