Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöplabbets-Tjejbutik?
You need to log in to create posts and topics.

I veckan som kommer ska jag åka till Stockholm och besöka någon av löplabbets butiker. Såg då att de har en speciell tjejbutik. Någon som vet om det är bättre att gå dit, för en tjej som jag som skjutit upp detta i mina ögon jobbiga att köpa nya skor. Ell

WHAO har de en tjejbutik........ vilket paradis det måste vara (H:)

Kan man köpa tjejer där?

Toppenbutik!
Springa på löpband med kamera 🙂
De plockar sedan fram rätt sko till en beroende på hur man springer.
Mina har jag nu använt hela sommaren och knäna håller nu.
Dessutom får man poäng med Medmera kortet och har man premiecheck så blir det dess

jag var där sist det var dags att skaffa nya skor, de hade inte den modell jag ville ha och försökte pracka på mig neutralaskor, vilket vore dumt då jag pronerar! de ska ju hjälpa till inte bara sälja!

Den tjejbutiken som ligger på kungsgatan ligger vägg i vägg med den "vanliga" butiken och har samma lager så jag vet inte om det gör så stor skillnad, men jag kan tänka mig att de har lite mer att välja på där och möjligen mer kunskap. När jag var där i s

De gånger jag varit på "vanliga" Löplabbet så har jag sett att det varit så mycket kunder på tjej-Löplabbet att dom knappt kunnat stänga dörren.
Verkar vara rätt koncept.

Under tiden jag var inne i tjejbutiken Kungsgatan i höstas för att köpa nya skor kom det in flera tjejer/ kvinnor som var mycket träningsovana. När jag överhörde samtal med personalen sa flera av dem att de aldrig skulle våga sig in i en "vanlig" butik fö

Jag tycker det är jobbigt att stå i en cykelaffär o klämma på lycrabrallor, samtidigt som jag får menande blickar och känner mig som ett sexobjekt.

Tvärr kan man inte köpa tjejer där.

Sexobjekt?
Det är nog dags att du byter din bild, eller hur David?