Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 21:38Var på tjej löplabbet i stockholm igår. De filmade när jag sprang, tog fram 3 par skor sen skulle jag känna efter vilka som var sköna...i den lilla butiken där man kan gå knappt 2 steg.....
Fick sen springa lite "titta, nu pronerar du inte så mycket längr
Var på tjej löplabbet i stockholm igår. De filmade när jag sprang, tog fram 3 par skor sen skulle jag känna efter vilka som var sköna...i den lilla butiken där man kan gå knappt 2 steg.....
Fick sen springa lite "titta, nu pronerar du inte så mycket längr
Quote from ellen olsson on 26 September 2008, 21:49Tjejbutik är nog inget för Göteborg verkar det som. Intersports tjejbutik verkar ha blivit ersatt av Kjell&Company...
Tjejbutik är nog inget för Göteborg verkar det som. Intersports tjejbutik verkar ha blivit ersatt av Kjell&Company...
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 18:09Marie vad bra att du fick hjälp från en ortoped och att hon va trevlig,fatta inte varför de är otrevliga vissa
Marie vad bra att du fick hjälp från en ortoped och att hon va trevlig,fatta inte varför de är otrevliga vissa
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 08:21Ska till Stockholm nästa vecka. Finns de någon mer butik för löpare, värt ett besöka?
Jag har nu på min lista Runners och Löplabbet. Jag har inte så mycket tid att leta. Jag är mest ute efter löparkläder av god kvalitet, och jag vill ha knästrumpor!!! J
Ska till Stockholm nästa vecka. Finns de någon mer butik för löpare, värt ett besöka?
Jag har nu på min lista Runners och Löplabbet. Jag har inte så mycket tid att leta. Jag är mest ute efter löparkläder av god kvalitet, och jag vill ha knästrumpor!!! J
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 09:38Testade faktsikt tjejbutiken igår och upplever det som att jag fick en gott mottagande och bra hjälp. Skorna känns efter ett pass helt fantastiska och jag hoppas det fortsätter så. Såg ju själv på filmen att jag fick en helt mkt bättre vinkel i hela benet
Testade faktsikt tjejbutiken igår och upplever det som att jag fick en gott mottagande och bra hjälp. Skorna känns efter ett pass helt fantastiska och jag hoppas det fortsätter så. Såg ju själv på filmen att jag fick en helt mkt bättre vinkel i hela benet
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 14:34Siv, om du tänkte dej till Löplabbet Kungsgatan så ligger ju Alewalds en bit upp på Kungsgatan, där kan dom ha plagg du söker även om dom naturligtvis inte är speciellt löpinriktade.
Siv, om du tänkte dej till Löplabbet Kungsgatan så ligger ju Alewalds en bit upp på Kungsgatan, där kan dom ha plagg du söker även om dom naturligtvis inte är speciellt löpinriktade.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:52Ska du ha löparkläder av god kvalitet tycker jag Runners och Löplabbet räcker gott och väl om du har dåligt med tid. Mycket välsorterade affärer tycker jag. 🙂
Ska du ha löparkläder av god kvalitet tycker jag Runners och Löplabbet räcker gott och väl om du har dåligt med tid. Mycket välsorterade affärer tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:14Runners är helt överlägset 🙂
Runners är helt överlägset 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:16Håller faktiskt med....
Håller faktiskt med....
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 11:50Måste ta mig till Runners, har bara varit på löplabbet!
Men nu är det födelsedagar och massa julfirande snart så får välla bli till våren.
Måste ta mig till Runners, har bara varit på löplabbet!
Men nu är det födelsedagar och massa julfirande snart så får välla bli till våren.