Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 02:27Folk hade kanske reagerat annorlunda, David, om du inte klämde på brallorna medan det var folk I dem.
Folk hade kanske reagerat annorlunda, David, om du inte klämde på brallorna medan det var folk I dem.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:19hoppas att det inte är så mycket folk där på onsdag eftermiddag för den dag ska jag dit, har laddat kollat upp tågtider etc.
hoppas att det inte är så mycket folk där på onsdag eftermiddag för den dag ska jag dit, har laddat kollat upp tågtider etc.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 11:22Har de inte det du söker finns det andra trevliga affärer i Stockholm. Vanliga löplabbet brukar vara trevliga och hjälpsamma, Runners store vid centralen likaså. Häromdagen noterade jag att det finns en Gå&Löp-affär vid Hornstull, men den har jag aldrig h
Har de inte det du söker finns det andra trevliga affärer i Stockholm. Vanliga löplabbet brukar vara trevliga och hjälpsamma, Runners store vid centralen likaså. Häromdagen noterade jag att det finns en Gå&Löp-affär vid Hornstull, men den har jag aldrig h
Quote from ellen olsson on 1 September 2008, 19:10Jag tror inte det. Jag har för mig att de satsar på fullstora prylar i Mölnlycke.
Jag tror inte det. Jag har för mig att de satsar på fullstora prylar i Mölnlycke.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:51dessutom har Rönisch öppnat sin första butik på norrlandsgatan för en vecka sen ungefär, den är värd ett besök helt klart, riktigt fint och baara för tjejer!
dessutom har Rönisch öppnat sin första butik på norrlandsgatan för en vecka sen ungefär, den är värd ett besök helt klart, riktigt fint och baara för tjejer!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:52appropå trevliga butiker i sthlm alltså.. 🙂
appropå trevliga butiker i sthlm alltså.. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:48Mycket diskriminerande!
Mycket diskriminerande!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:44Jenny jag går på löparlabbet i malmö ,det är ingen tjejbutik,det spela inte mig någon stor roll
Jenny jag går på löparlabbet i malmö ,det är ingen tjejbutik,det spela inte mig någon stor roll
Quote from Olof Robertson on 7 September 2008, 13:37Nästa helg ska jag testa löplabbet tjej i malmö 🙂 Ska köpa ny sport-bh.
Nästa helg ska jag testa löplabbet tjej i malmö 🙂 Ska köpa ny sport-bh.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:40De testar sport BH i sept.numret av Cycling plus.
Jag tittar mest på bilderna.
De testar sport BH i sept.numret av Cycling plus.
Jag tittar mest på bilderna.