Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 00:19Padme-kostymen ser väldigt varm ut tycker jag, och jag har ett minne av att Leias guldbikini sitter ihop med två golvlånga våder, en framtill och en bak, även om de inte syns på den bilden?
Padme-kostymen ser väldigt varm ut tycker jag, och jag har ett minne av att Leias guldbikini sitter ihop med två golvlånga våder, en framtill och en bak, även om de inte syns på den bilden?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 00:53Kolla resultatlistan för kvantumloppet 2012, www.kvantumloppet.se Darth Vader kom 48 och klarade precis 50 min gränsen på milen.
Kolla resultatlistan för kvantumloppet 2012, http://www.kvantumloppet.se Darth Vader kom 48 och klarade precis 50 min gränsen på milen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:06Men klarar han en hel mara?
Men klarar han en hel mara?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 11:10Ja, det klarar han.
Min 13-åring körde ett Simpsonsmarathon på TV 4. Om Homer klarar en mara så klarar alla det.
Ja, det klarar han.
Min 13-åring körde ett Simpsonsmarathon på TV 4. Om Homer klarar en mara så klarar alla det.
Quote from Funbeat user on 27 April 2014, 09:44Igår var jag delaktig i ytterligare ett exempel på löpnörderi i vardagen då följande replikskifte var del av ett samtal med en löpande kompis:
Min kompis: "Jag får så ont i benen efter tre mils löpning. Jag förstår inte varför."
Jag: "Nej, det verkar ju
Igår var jag delaktig i ytterligare ett exempel på löpnörderi i vardagen då följande replikskifte var del av ett samtal med en löpande kompis:
Min kompis: "Jag får så ont i benen efter tre mils löpning. Jag förstår inte varför."
Jag: "Nej, det verkar ju