Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:55Hur gör Polar?
Hur gör Polar?
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:59De har en fantastisk service och skickar oftast en ny klocka med vändande post. Det är billigare än att ha reparationer och testning av en begagnad klocka.
De har en fantastisk service och skickar oftast en ny klocka med vändande post. Det är billigare än att ha reparationer och testning av en begagnad klocka.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:31När jag gick till jobbet i lördags morse kunder jag inte låta bli att fundera över de spår som någon annan tidigare vandrare gjort i snön, det verkade som h*n drog till med vänster foten innan vart annan steg. Undrar hur de skorna ser ut:
http://www.funb
När jag gick till jobbet i lördags morse kunder jag inte låta bli att fundera över de spår som någon annan tidigare vandrare gjort i snön, det verkade som h*n drog till med vänster foten innan vart annan steg. Undrar hur de skorna ser ut:
http://www.funb
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2012, 15:26Hade hon snygga thighs också?
Hade hon snygga thighs också?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 17:05Det tror jag var och en får bedöma, smaken är ju som baken........ 🙂
Det tror jag var och en får bedöma, smaken är ju som baken........ 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 18:46Haha Camilla....ja det där med snöspåren är jättekul...å ibland försöker jag jogga i samma tempo dvs med samma stegisättning å då vet jag nästan vilken i Månkarbo som har kutat i snön framför mig...hehe...!? Snyggaste tightsen (Eller hur det stavas..?!) s
Haha Camilla....ja det där med snöspåren är jättekul...å ibland försöker jag jogga i samma tempo dvs med samma stegisättning å då vet jag nästan vilken i Månkarbo som har kutat i snön framför mig...hehe...!? Snyggaste tightsen (Eller hur det stavas..?!) s
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 16:29Härom dagen berättade vår 17-åriga dotter om ett gäng som snart skulle ordna ett Star Wars-maraton och jag tänkte att det var konstigt att jag inte sett något om det här på Funbeat. Jag menar - ett maratonlopp där alla är utklädda till Starwars-karaktärer
Härom dagen berättade vår 17-åriga dotter om ett gäng som snart skulle ordna ett Star Wars-maraton och jag tänkte att det var konstigt att jag inte sett något om det här på Funbeat. Jag menar - ett maratonlopp där alla är utklädda till Starwars-karaktärer
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 16:32ASG! Underbart.
ASG! Underbart.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 16:36Vilken UNDERBAR idé! 😀
Vilken UNDERBAR idé! 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 16:38Pax för att inte vara Darth Vader!!!
Pax för att inte vara Darth Vader!!!