Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpnörd i vardagen
You need to log in to create posts and topics.

Flindra: Dom skrattar nog också då du kallar skor för barfotaskor!

Ja, det är ju sopigt att kalla dem för barfotaskor förstås. Jag borde säga minimalistiska skor istället, men de flesta har ingen aning om vad man menar då har jag märkt. Barfotaskor däremot kan de relatera mer till.

Åkte pendeltåg i helgen men klev inte av vid den station jag brukar utan en annan och kom att tänka på när pendeln inte gick en långhelg i höstas. Vi fick ta tunnelbanan och sen bussar till olika stationer för att komma dit vi skulle. Jag åkte via Akalla

(t+)

Blev erbjuden skjuts hem efter en avslutningsmiddag med vin. Avböjde vänligast eftersom jag ändå hade planerat för en nattlig transportjogg hem.

(Nidless to säj men det blev allt några höjda ögonbryn från de som inte kände mig ;))

Härligt Camilla å Anders....det är ju den här "vardagsträningen" som är så underbar. Nästan så att man "måste" träna något pga av andra orsaker. Jättekul...!

Gårdagskvällen bjöd på elitserie hockey och vm i handboll , men det blev en runda på 16,6 km i - 3 grader , och den gick i ett tempo på 5,11 min/km . En perfekt måndag kväll.

När man blir lite sur på bilverkstaden när mekanikern, istället för att köra mig till jobbet som brukligt, ger mig bilnyckeln till sin egen bil.

Jag hade ju planerat att springa och hämta bilen efter jobbet....

Nåja, nu chans på torsdag, då ordnar jag s

Camilla: Idag stod "någon" och gjorde tåhävningar i folkmassan utanför universitetet eftersom bussen var sen. Ditt fel! 😀

Välkommen i gänget 😀