Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 20:41När man streakar i kulverten på jobbet iklädd jobbkläder på julaftonskväll 🙂 Funderade först på om jag skulle varsko väktarna så de inte skulle ta mig för en tjuv.
När man streakar i kulverten på jobbet iklädd jobbkläder på julaftonskväll 🙂 Funderade först på om jag skulle varsko väktarna så de inte skulle ta mig för en tjuv.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 21:16När man kollar barnens helgkalas-inbjudningar för att se om någon är tillräckligt långt hemifrån för att det ska vara värt att övertala den äkta hälften att köra så man kan lifta med för att sedan kan springa tillbaka,
"Jakob,hmm..? Yes - 21km!" (Du har
När man kollar barnens helgkalas-inbjudningar för att se om någon är tillräckligt långt hemifrån för att det ska vara värt att övertala den äkta hälften att köra så man kan lifta med för att sedan kan springa tillbaka,
"Jakob,hmm..? Yes - 21km!" (Du har
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 22:58Brukar springa runt och dela ut barnens kalasinbjudningar 🙂
Brukar springa runt och dela ut barnens kalasinbjudningar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:21När man kommer på sig själv att laborera med sin vikt i omvandlingstabeller för olika distanser "...om jag hade vägt 3 kg mindre så skulle jag ha sprungit på..."
När man kommer på sig själv att laborera med sin vikt i omvandlingstabeller för olika distanser "...om jag hade vägt 3 kg mindre så skulle jag ha sprungit på..."
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 14:53... eller ålder:
"Hade jag varit 3 år äldre så ...
Och hade jag varit *30* år äldre så..."Naturligtvis antar man att man skulle springa på samma tid som nu. 😉
... eller ålder:
"Hade jag varit 3 år äldre så ...
Och hade jag varit *30* år äldre så..."
Naturligtvis antar man att man skulle springa på samma tid som nu. 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 22:50Blir påmind om sin löparnördhet när man iklädd i löparmundering går in och handlar på ICA tillsammans med nån av barnen som givetvis skämmer ögonen ur sig!!
Blir påmind om sin löparnördhet när man iklädd i löparmundering går in och handlar på ICA tillsammans med nån av barnen som givetvis skämmer ögonen ur sig!!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 06:26När man (till kollegornas stora munterhet) tassar runt i barfotaskor på jobbet "för det ger så bra extra träning".
När man (till kollegornas stora munterhet) tassar runt i barfotaskor på jobbet "för det ger så bra extra träning".
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 07:40När man (till fruns förtvivlan och ilska) tidvis går som en komplett idiot, i affärer, på stan och så. "Försöker på till mittfotsisättning när jag går också."
När man (till fruns förtvivlan och ilska) tidvis går som en komplett idiot, i affärer, på stan och så. "Försöker på till mittfotsisättning när jag går också."
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 07:45Och glöm inte "hög höft" när man går!
Och glöm inte "hög höft" när man går!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 10:28Jag skulle en gång (i jobbet) skriva meningen:
Efter lunch hade de träffats för att gå igenom listan över dagens hembesök.
Istället skrev jag:
Efter lunch hade de träffats för att gå igenom listan över dagens intervallpass.
Tack och lov upptäckte jag
Jag skulle en gång (i jobbet) skriva meningen:
Efter lunch hade de träffats för att gå igenom listan över dagens hembesök.
Istället skrev jag:
Efter lunch hade de träffats för att gå igenom listan över dagens intervallpass.
Tack och lov upptäckte jag