Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpnörd i vardagen
You need to log in to create posts and topics.

När man har mer träningskläder än vardagskläder

...när träningskläderna aldrig kommer ner i byrålådan för att dom antingen hänger på tork, ligger i tvättmaskinen eller i träningsbagen...

Nej grejerna får inte plats. och ska jag ut och åka brukar springgrejerna få en egen väska ...

I min byrålåda ligger bara de kläderna som jag inte använder för säsongen...

Jag har en hel klädkammare för off-season träningsplagg. I byrålådan ligger bara det som används varje vecka men det är mest när vi tömmer torkrummet på Söndagar som det blir överfullt, sen minskar det sakta. Igår bestämde jag mig för att inhandla ytterli

När ens arbetskamrater aldrig bokar in några möten mellan 11 och 13 om det går att undvika, av självbevarelsedrift. Ty då blir Kristina kinkig eftersom det är springtid.

När ens favoritbyxor är löptajtsen och man längtar till man får ha på sig dem igen 🙂

Martina, du ligger helt rätt i tiden. Läs här: http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/01/15/supersnyggt-sportmode/

Fler och fler använder löpartights till vanliga kläder har jag sett.

DEt har jag varit rätt frestad till ofta, eftersom de brukar sitta mkt bättre än de där sladdriga i bomull ... men de kunde ju funnits i fler färger än svart (H)