Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 10:10När man har mer träningskläder än vardagskläder
När man har mer träningskläder än vardagskläder
Quote from Elias Engqvist on 16 January 2012, 10:17...när träningskläderna aldrig kommer ner i byrålådan för att dom antingen hänger på tork, ligger i tvättmaskinen eller i träningsbagen...
...när träningskläderna aldrig kommer ner i byrålådan för att dom antingen hänger på tork, ligger i tvättmaskinen eller i träningsbagen...
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:21Nej grejerna får inte plats. och ska jag ut och åka brukar springgrejerna få en egen väska ...
Nej grejerna får inte plats. och ska jag ut och åka brukar springgrejerna få en egen väska ...
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:50I min byrålåda ligger bara de kläderna som jag inte använder för säsongen...
I min byrålåda ligger bara de kläderna som jag inte använder för säsongen...
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:58Jag har en hel klädkammare för off-season träningsplagg. I byrålådan ligger bara det som används varje vecka men det är mest när vi tömmer torkrummet på Söndagar som det blir överfullt, sen minskar det sakta. Igår bestämde jag mig för att inhandla ytterli
Jag har en hel klädkammare för off-season träningsplagg. I byrålådan ligger bara det som används varje vecka men det är mest när vi tömmer torkrummet på Söndagar som det blir överfullt, sen minskar det sakta. Igår bestämde jag mig för att inhandla ytterli
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 19:33När ens arbetskamrater aldrig bokar in några möten mellan 11 och 13 om det går att undvika, av självbevarelsedrift. Ty då blir Kristina kinkig eftersom det är springtid.
När ens arbetskamrater aldrig bokar in några möten mellan 11 och 13 om det går att undvika, av självbevarelsedrift. Ty då blir Kristina kinkig eftersom det är springtid.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:38När ens favoritbyxor är löptajtsen och man längtar till man får ha på sig dem igen 🙂
När ens favoritbyxor är löptajtsen och man längtar till man får ha på sig dem igen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 21:27Martina, du ligger helt rätt i tiden. Läs här: http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/01/15/supersnyggt-sportmode/
Martina, du ligger helt rätt i tiden. Läs här: http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/01/15/supersnyggt-sportmode/
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 22:15Fler och fler använder löpartights till vanliga kläder har jag sett.
Fler och fler använder löpartights till vanliga kläder har jag sett.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 07:45DEt har jag varit rätt frestad till ofta, eftersom de brukar sitta mkt bättre än de där sladdriga i bomull ... men de kunde ju funnits i fler färger än svart (H)
DEt har jag varit rätt frestad till ofta, eftersom de brukar sitta mkt bättre än de där sladdriga i bomull ... men de kunde ju funnits i fler färger än svart (H)