Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 12:53Efter ett avslutat telefonsamtal så tittade jag på displayen på telefonen, den visar bla samtalstid. Det stod 4:35. Den omedelbara, omedvetna och spontana tanke som dök upp i skallen var:
"Helt OK tempo"(Roligt hur jag känner igen mig i de allra flesta
Efter ett avslutat telefonsamtal så tittade jag på displayen på telefonen, den visar bla samtalstid. Det stod 4:35. Den omedelbara, omedvetna och spontana tanke som dök upp i skallen var:
"Helt OK tempo"
(Roligt hur jag känner igen mig i de allra flesta
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 13:17Reklamkampanjen var klockren! Känner igen mig i det eviga stretchande av hamstrings, perfekt att göra när man väntar på bussen eller står i kö (gärna lite tåhävningar också).
Det första jag gör när jag ska bort någonstans är att kolla om det finns någo
Reklamkampanjen var klockren! Känner igen mig i det eviga stretchande av hamstrings, perfekt att göra när man väntar på bussen eller står i kö (gärna lite tåhävningar också).
Det första jag gör när jag ska bort någonstans är att kolla om det finns någo
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 19:49Precis. När man ska ut och resa med jobbet så funderar man på om det finns någon bra runda vid hotellet och kommer man få en stund över så att man hinner med en runda. Det brukar lösa sig då resesällskapet ofta vill ut på stan och kolla lite i affärer och
Precis. När man ska ut och resa med jobbet så funderar man på om det finns någon bra runda vid hotellet och kommer man få en stund över så att man hinner med en runda. Det brukar lösa sig då resesällskapet ofta vill ut på stan och kolla lite i affärer och
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 18:32Tack Christer och Karina. Ska titta på tråden hälsporre. Excentriska tåhävningar gör jag hur mycket som helst sen en gammal hälseneskada också.... Hur länge har du Karina haft besvär och hur går det för dig?
Tack Christer och Karina. Ska titta på tråden hälsporre. Excentriska tåhävningar gör jag hur mycket som helst sen en gammal hälseneskada också.... Hur länge har du Karina haft besvär och hur går det för dig?
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 08:11Man vet att ens kollegor kan uppfatta en som löparnörd när man...
Sitter på ett flyg med två kollegor. De halar upp varsin deckare, jag läser Fixing your feet.
När hela ens kontor är fyllt med löparkläder som hänger på tork efter ett lunchpass.
När ma
Man vet att ens kollegor kan uppfatta en som löparnörd när man...
Sitter på ett flyg med två kollegor. De halar upp varsin deckare, jag läser Fixing your feet.
När hela ens kontor är fyllt med löparkläder som hänger på tork efter ett lunchpass.
När ma
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 09:28När ens fru ställt upp alla dina löparskor i en lång rad i hallen.
När ens fru ställt upp alla dina löparskor i en lång rad i hallen.
Quote from Jonny Persson on 16 January 2012, 09:33När hallen inte på långa vägar räcker till för att ställa upp skorna på en enda rad....
När hallen inte på långa vägar räcker till för att ställa upp skorna på en enda rad....
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 09:35Hej!
Jag fastnade för era inlägg och kan också skriva under på flera saker, speciellt att man avundsjukt ser alla som springer.......Spelar faktiskt ingen roll att man nyss sprang en runda själv!
Hej!
Jag fastnade för era inlägg och kan också skriva under på flera saker, speciellt att man avundsjukt ser alla som springer.......Spelar faktiskt ingen roll att man nyss sprang en runda själv!
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 09:39När man packar inför en resa och halva resväskan består av löparkläder, skor och utrustning. Händer alltid mig 🙂
När man packar inför en resa och halva resväskan består av löparkläder, skor och utrustning. Händer alltid mig 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 09:57När man inte längre får igen byrålådan pga alla träningskläder SOM MAN DESSUTOM ANVÄNDER VARJE VECKA!
När man inte längre får igen byrålådan pga alla träningskläder SOM MAN DESSUTOM ANVÄNDER VARJE VECKA!