Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpnörd i vardagen
You need to log in to create posts and topics.

Milli Vanilli på 80-talet körde stenhårt med tights 😉

Jag sprang vilse i skogen i somras. Jobbigt kanske dom normala tycker, men som löparnörd var det ju super. Fick ju springa på nya stigar och passet blev mycket längre än planerat.

Annars är väl min "löparnördhet" att desto sämre väder det är ute, ju stör

När man väljer att sticka ut och springa kl 20.45 istället för att se på EM-handboll!

När man ofta är ute och springer framåt midnatt eftersom det är då man kan. Jag menar, låta bli går ju inte för sig.
I övrigt håller jag med de flesta inläggen, särskilt att jag blir sugen på att springa när jag ser andra vara ute.

När man önskar att kläderna inte skulle hålla så länge. Så man fick köpa nya lite oftare. Förutom ens favoritplagg, förstås!

Tittar neråt... Jepp!

+1 CS 😉

Jag har aldrig hört min svägerska skratta så gott som hon gjorde när hon såg mina L och R märkta strumpor!

Känner igen mig i många kommentarer här - jättekul att titta på löpstilar!

När man är på väg och somna - vaknar av att kroppen rycker till för att man har drömt/tänkt att man är ute och springer (i mitt fall händer att jag spelar tennis också...)

När man använder förkortningarna DNS och DNF i överförd bemärkelse om att ställa in eller avbryta något.

När man sitter på externa möten i löparkläder eftersom enda tillfället till löpning under dagen är från mötet och tillbaka till jobbet.