Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 10:44Vad gör du? Undrar frun. Tränar fotlederna! Jag står på ett ben och lutar mig åt lite olika håll samtidigt som jag borstar tänderna på kvällen innan läggdags! Är det så konstigt? 😉
Vad gör du? Undrar frun. Tränar fotlederna! Jag står på ett ben och lutar mig åt lite olika håll samtidigt som jag borstar tänderna på kvällen innan läggdags! Är det så konstigt? 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 22:46Gör samma sak. Men jag är väl också drabbad.
Gör samma sak. Men jag är väl också drabbad.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:41Mina barn "skjuter" andra löpare så fort de ser någon komma springande. (Så se upp där ute!). Sen kan de ladda pappa med den löparens kraft. Funkar jättebra!
Mina barn "skjuter" andra löpare så fort de ser någon komma springande. (Så se upp där ute!). Sen kan de ladda pappa med den löparens kraft. Funkar jättebra!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:50När man strectchar piriformis sittandes vid skrivbordet och kollegorna undrar om man har ont i magen. Eller när man smygstrechar piriformis vid möten genom att lägga det ena benet över det andra.
När man strectchar piriformis sittandes vid skrivbordet och kollegorna undrar om man har ont i magen. Eller när man smygstrechar piriformis vid möten genom att lägga det ena benet över det andra.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:54När man har svårt att sova och istället för att räkna får tänker på hur man löper på en skön skogsstig. Det enda som hindrar sömnen då är när man börjar fundera över lämpliga intervalltider 🙁
När man har svårt att sova och istället för att räkna får tänker på hur man löper på en skön skogsstig. Det enda som hindrar sömnen då är när man börjar fundera över lämpliga intervalltider 🙁
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 20:43När men går uppför trappor bland massa folk och förvånas över att alla andra sätter ner hela foten istället för att passa på att fjädra skönt på framfoten.
När men går uppför trappor bland massa folk och förvånas över att alla andra sätter ner hela foten istället för att passa på att fjädra skönt på framfoten.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 21:52Sprang förbi Lidingövarvet idag och undrade "Vad är det för lopp?"
Sprang förbi Lidingövarvet idag och undrade "Vad är det för lopp?"
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 13:26Igår, 1:a SM finalen i hockey, mellan mitt lag å det andra, "vi" leder med 4-1, men backträningen måste till, det står ju i kalendern! så ut i duggregnet bara 🙂 kan ju alltid titta på match nr2, jajustdetja, då är det ju snabbdistans på schemat, hmmm, m
Igår, 1:a SM finalen i hockey, mellan mitt lag å det andra, "vi" leder med 4-1, men backträningen måste till, det står ju i kalendern! så ut i duggregnet bara 🙂 kan ju alltid titta på match nr2, jajustdetja, då är det ju snabbdistans på schemat, hmmm, m
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:23Lämnar in Garmin forerunner på service och blir besviken över att affären inte erbjuder låneklocka under reparationstiden.
Lämnar in Garmin forerunner på service och blir besviken över att affären inte erbjuder låneklocka under reparationstiden.
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:52Så behandlar inte POLAR sina kunder.
Så behandlar inte POLAR sina kunder.