Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:04Off Topic
Än längre om man kör Go-cart med maxpuls!On Topic
Om man ser på en normalmotionär som sysslar med både skidor och löpning. Hur ser skillnaden ut i distans?
Off Topic
Än längre om man kör Go-cart med maxpuls!
On Topic
Om man ser på en normalmotionär som sysslar med både skidor och löpning. Hur ser skillnaden ut i distans?
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:09Det beror på hur djup snön är.
Det beror på hur djup snön är.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:11På sommaren är det garanterat löparskorna som hinner avverka fler meter i timmen.
På sommaren är det garanterat löparskorna som hinner avverka fler meter i timmen.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:35Icke sa nicke Fp.David P. Testa ett par bra rullskidor så får du se.
Har med stort intresse läst era inlägg om tid å distans å tror banne mig att ni har rätt hela bunten. Körde skitmycke skidor höst å vintern -98-99 inför Vasaloppet å det jag märkte var a
Icke sa nicke Fp.David P. Testa ett par bra rullskidor så får du se.
Har med stort intresse läst era inlägg om tid å distans å tror banne mig att ni har rätt hela bunten. Körde skitmycke skidor höst å vintern -98-99 inför Vasaloppet å det jag märkte var a
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:41Men det är ett annat "fordon"..
Här jämförs skidor, löpning och cykel
Men det är ett annat "fordon"..
Här jämförs skidor, löpning och cykel
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:45Fp David: Njaa, man kan ha samma puls men omsätta olika mycket syre = förbränning. Det beroende på hur effektivt man kan ta hand om det syre hjärtat pumpar runt.
Fp David: Njaa, man kan ha samma puls men omsätta olika mycket syre = förbränning. Det beroende på hur effektivt man kan ta hand om det syre hjärtat pumpar runt.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:45Fp David: Njaa, man kan ha samma puls men omsätta olika mycket syre = förbränning. Det beroende på hur effektivt man kan ta hand om det syre hjärtat pumpar runt.
Fp David: Njaa, man kan ha samma puls men omsätta olika mycket syre = förbränning. Det beroende på hur effektivt man kan ta hand om det syre hjärtat pumpar runt.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:50För samma person så skiljer det obetydligt, om h*n är tränad i de olika disciplinerna.
För samma person så skiljer det obetydligt, om h*n är tränad i de olika disciplinerna.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:08Fp.David P. Cykel???? Fordon så det skriker om det..Hur kom den in i diskussionen. Löpning - skidor hette ju valören liksom. Är rullskidor ett fordon egentligen? Jag å du lägger nu ner den här triviala diskussionen nu å för alltid.Å ruter tio ligger nake
Fp.David P. Cykel???? Fordon så det skriker om det..Hur kom den in i diskussionen. Löpning - skidor hette ju valören liksom. Är rullskidor ett fordon egentligen? Jag å du lägger nu ner den här triviala diskussionen nu å för alltid.Å ruter tio ligger nake
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:11Javisst och i andra inlägget så kom en cykel in i debatten
Javisst och i andra inlägget så kom en cykel in i debatten