Quote from Camilla Maunu on 4 May 2008, 22:20Julia! Det kommer gå utmärkt för dig och du vet att jag håller alla tummar å tår jag har!! (H:) Har dock inga kloka ord att tillföra kring din fråga...
Julia! Det kommer gå utmärkt för dig och du vet att jag håller alla tummar å tår jag har!! (H:) Har dock inga kloka ord att tillföra kring din fråga...
Quote from Lotta W on 5 May 2008, 22:21Julia, jag har hört att det är rutinerade och stabila farthållare i 3:30-gruppen: häng på dem 😉
Julia, jag har hört att det är rutinerade och stabila farthållare i 3:30-gruppen: häng på dem 😉
Quote from Karapass Admin on 6 May 2008, 07:20Tack Christer! Jag ska göra mitt bästa! Har satt upp den tiden som mål, men det kommer nog bli någonstans mellan 3:30 och 4 timmar.
Tack Christer! Jag ska göra mitt bästa! Har satt upp den tiden som mål, men det kommer nog bli någonstans mellan 3:30 och 4 timmar.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 07:53Jag trodde de rutinerade och stabila farthållarna (läs Torbjörn och Christer) körde i 3.15 tempo. 😀
Jag trodde de rutinerade och stabila farthållarna (läs Torbjörn och Christer) körde i 3.15 tempo. 😀
Quote from Lotta W on 6 May 2008, 22:03Anders, jag fick listan igår och det är lika få farthållare i 3:15-gruppen som 3:30-gruppen, så jag byter nog inte trots allt ;). Sist jag kollade var det överskott i 3:30 och knappt någon i 3:15...
Anders, jag fick listan igår och det är lika få farthållare i 3:15-gruppen som 3:30-gruppen, så jag byter nog inte trots allt ;). Sist jag kollade var det överskott i 3:30 och knappt någon i 3:15...
Quote from Håkan Öhling on 6 May 2008, 23:50Christer kanske byter med mig 😉 Fast han vet inte om det ännu...
Christer kanske byter med mig 😉 Fast han vet inte om det ännu...
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:59kommer där vara någon farthållare för 3:45?
kommer där vara någon farthållare för 3:45?
Quote from Lotta W on 7 May 2008, 16:44Ja, bland annat en kompis till mig. Det finns farthållargrupper "varje kvart" från 3:00 och uppåt, men jag kommer inte ihåg hur långsam den långsammaste är.
Ja, bland annat en kompis till mig. Det finns farthållargrupper "varje kvart" från 3:00 och uppåt, men jag kommer inte ihåg hur långsam den långsammaste är.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:14Är det flera farthållare i varje grupp? Jag funderar just på om det är svårt att hitta "sin" farthållare om man startar i en långsammare grupp än den tid man skulle vilja springa på.
Är det flera farthållare i varje grupp? Jag funderar just på om det är svårt att hitta "sin" farthållare om man startar i en långsammare grupp än den tid man skulle vilja springa på.
Quote from Lotta W on 7 May 2008, 23:09Ja, det är flera. Du hittar dem genom att spana in ballongerna i startfållorna. Ibland fördelas t ex 3:30-farthållarna på två startgrupper, men var beredd på att de i den bakre gruppen tvingas hålla ett lite högre tempo för att samla ihop gruppen den förs
Ja, det är flera. Du hittar dem genom att spana in ballongerna i startfållorna. Ibland fördelas t ex 3:30-farthållarna på två startgrupper, men var beredd på att de i den bakre gruppen tvingas hålla ett lite högre tempo för att samla ihop gruppen den förs