Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:28Från startskottet, OJ, det var onekligen viktig info - inte minst för oss som startar i grupp F!!
Ni som har erfarenhet, om man startar i sista startgruppen, hur långt tar det ungefär efter startskottet tills man passerar tidtagningsmattan?
Från startskottet, OJ, det var onekligen viktig info - inte minst för oss som startar i grupp F!!
Ni som har erfarenhet, om man startar i sista startgruppen, hur långt tar det ungefär efter startskottet tills man passerar tidtagningsmattan?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:29Och om man inte ser någon av "sina" farthållare" i startfållan för att man är placerad längre bak gäller det alltså att sicksacka sig fram och gasa på så gott det går från start? (#) Vassa armbågar????
Och om man inte ser någon av "sina" farthållare" i startfållan för att man är placerad längre bak gäller det alltså att sicksacka sig fram och gasa på så gott det går från start? (#) Vassa armbågar????
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 10:52Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa farthållaren.
Men bra att veta att det är från startskottet, dock kan jag tänka mig att det är lite trångt runt farthållaren så planen är nog att lägga sig före, och sen gå för tiden själv men hålla ett ög
Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa farthållaren.
Men bra att veta att det är från startskottet, dock kan jag tänka mig att det är lite trångt runt farthållaren så planen är nog att lägga sig före, och sen gå för tiden själv men hålla ett ög