Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 14:10Gå i trappor! 🙂
Gå i trappor! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 15:54Man skall fjällvandra med fru och/eller barnbarn!!! (t+)
Man skall fjällvandra med fru och/eller barnbarn!!! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2011, 16:29Jag är 63 och har sprungit regelbundet sen 29-årsåldern. Jag har aldrig haft knäproblem. Då jag var ute o sprang med Rune i Portugal började vi prata om barn och jag nämnde att jag har 3 barnbarn så blev han väldigt förvånad. Han trodde att jag var jämnår
Jag är 63 och har sprungit regelbundet sen 29-årsåldern. Jag har aldrig haft knäproblem. Då jag var ute o sprang med Rune i Portugal började vi prata om barn och jag nämnde att jag har 3 barnbarn så blev han väldigt förvånad. Han trodde att jag var jämnår
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 12:53Skulle tro det finns en bra början-del på de här också, de som springer och har fina knän vid 70 är de som har knän som håller för att springa med i >50 år, de som märker att de går sönder lägger av om de inte lägger om träningen, vilket troligen är vad d
Skulle tro det finns en bra början-del på de här också, de som springer och har fina knän vid 70 är de som har knän som håller för att springa med i >50 år, de som märker att de går sönder lägger av om de inte lägger om träningen, vilket troligen är vad d