Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 22:09Trevligt!
Såg att det tyvärr låg ett möte kl 13 på torsdag men till gången efter ska jag se till att ingen bokar in något 🙂
Trevligt!
Såg att det tyvärr låg ett möte kl 13 på torsdag men till gången efter ska jag se till att ingen bokar in något 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 15:02Friskis & Svettis på Kungsholmen har löpträning som är riktigt bra. Man väljer grupp, lätt medel eller tuff. Och det är GRATIS!
Friskis & Svettis på Kungsholmen har löpträning som är riktigt bra. Man väljer grupp, lätt medel eller tuff. Och det är GRATIS!
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 21:09Hej! Bor också på kungsholmen och tycker det skulle va trevligt med lite löpsällskap! Ser att tråden skapades för några veckor sedan, har det hänt något? Brukar springa kungsholmen runt, dock går det inte jättefort:)
Hej! Bor också på kungsholmen och tycker det skulle va trevligt med lite löpsällskap! Ser att tråden skapades för några veckor sedan, har det hänt något? Brukar springa kungsholmen runt, dock går det inte jättefort:)
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 19:54Halloj!
Vi kör kl 12.00 varje TISDAG med utgångspunkt Franzengatan 3, Hornsberg, vi använder vackra Karlbergs Slottspark och de fina spåren där. Samling utanför Hälsofixarnas lokal. Där finns omklädningsrum och bastu som vi får använda.,Det är inte st
Halloj!
Vi kör kl 12.00 varje TISDAG med utgångspunkt Franzengatan 3, Hornsberg, vi använder vackra Karlbergs Slottspark och de fina spåren där. Samling utanför Hälsofixarnas lokal. Där finns omklädningsrum och bastu som vi får använda.,
Det är inte st
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 20:13Elisabeth: på facebook står det att man måste ta Herbalife för att få vara med. Stämmer det?
Elisabeth: på facebook står det att man måste ta Herbalife för att få vara med. Stämmer det?
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 14:03Hej
Jag bor på Kungsholmen, och vill jättegärna springa med ngn tex runt kungsholmstrand/Rålambhovsparken., mest för att det ska bli gjort, d lite svårt att sparka mig själv i baken. Vet inte mitt tempo, men har inget emot att det går långsamt (Sprang blo
Hej
Jag bor på Kungsholmen, och vill jättegärna springa med ngn tex runt kungsholmstrand/Rålambhovsparken., mest för att det ska bli gjort, d lite svårt att sparka mig själv i baken. Vet inte mitt tempo, men har inget emot att det går långsamt (Sprang blo
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:48Hej Kristina!
Ja det stämmer träningsformen heter "Träning och Näring", dvs vi satsar på att lära oss äta rätt så träningsresultaten ska bli bättre.Visste du till exempel att träningsvärk beror på näringsbrist och det är min egen erfarenhet att vi minsk
Hej Kristina!
Ja det stämmer träningsformen heter "Träning och Näring", dvs vi satsar på att lära oss äta rätt så träningsresultaten ska bli bättre.
Visste du till exempel att träningsvärk beror på näringsbrist och det är min egen erfarenhet att vi minsk
Quote from Elias Engqvist on 19 June 2012, 22:08Halleluja!
Halleluja!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 22:33Christer Schapiro är du religiös? 🙂
Christer Schapiro är du religiös? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2012, 00:16Jag tillber herbalife helande krafter!
Jag tillber herbalife helande krafter!