Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 12:38Jackie:
Om man säger så här: det var inte på fritiden. Platsen nämner jag inte. Nätterna var oftast lugna, och då kunde man i samråd med chef göra detta.
Jackie:
Om man säger så här: det var inte på fritiden. Platsen nämner jag inte. Nätterna var oftast lugna, och då kunde man i samråd med chef göra detta.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 15:10Finns det någon Umebo på tråden som vet om det finns någon kulvert under NUS som lämpar sig för dylika aktiviteter? Har själv varit därnere en hel del, men aldrig sprungit (!) på någon kulvert som lämpar sig.
Finns det någon Umebo på tråden som vet om det finns någon kulvert under NUS som lämpar sig för dylika aktiviteter? Har själv varit därnere en hel del, men aldrig sprungit (!) på någon kulvert som lämpar sig.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 15:14Anders: Det här:
Umeås sjukhus och universitet är sammankopplade med en lång ganska illaluktande gång. Man går ner i kulverten vid sjukhusets centralhall och går sedan rakt österut. Vid universitetet kommer man fram vid biologihuset/arbetslivsinstitutet
Anders: Det här:
Umeås sjukhus och universitet är sammankopplade med en lång ganska illaluktande gång. Man går ner i kulverten vid sjukhusets centralhall och går sedan rakt österut. Vid universitetet kommer man fram vid biologihuset/arbetslivsinstitutet
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 15:46Anders: Kulvertar finns från Hotell Björken mot Centralhallen samt från de gamla sjukhusbyggnaderna i sydväst mot Centralhallen. Österut från Centralhallen går den långa kulverten mot universitetet som nämns i inlägget ovan. Den går typ under rondellen p
Anders: Kulvertar finns från Hotell Björken mot Centralhallen samt från de gamla sjukhusbyggnaderna i sydväst mot Centralhallen. Österut från Centralhallen går den långa kulverten mot universitetet som nämns i inlägget ovan. Den går typ under rondellen p
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 16:01Kristina & Karin: Kristinas kulvert/tunnel känner jag till, har gått där. Kan dock inte rekommendera den - det är fullt med dörrar att passera... Tack ändå för sökningen! OBS dock: det är en spännande promenad... Karins tunnel kände jag inte till! Har ev.
Kristina & Karin: Kristinas kulvert/tunnel känner jag till, har gått där. Kan dock inte rekommendera den - det är fullt med dörrar att passera... Tack ändå för sökningen! OBS dock: det är en spännande promenad... Karins tunnel kände jag inte till! Har ev.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 16:35Man kanske skulle passa på att byta om på kontoret och sedan börja uppvämningen med en tur genom kulvertarna här på Luleå Tekniska Universitet
har ca 800 m kulvert till gymmet (mot 400m utomhus)Låter som en riktigt bra tanke när det är runt -15 - -20C
Man kanske skulle passa på att byta om på kontoret och sedan börja uppvämningen med en tur genom kulvertarna här på Luleå Tekniska Universitet
har ca 800 m kulvert till gymmet (mot 400m utomhus)
Låter som en riktigt bra tanke när det är runt -15 - -20C
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 16:39Jullov?
Jullov?
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 23:21Jag blev alldeles kär i idén bakom dunderdygnet, otroligt synd att den tävlingen blev nerlagd 🙁
Jag blev alldeles kär i idén bakom dunderdygnet, otroligt synd att den tävlingen blev nerlagd 🙁
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 08:05Anders: Det finns även en tunnel som får hela vägen från NUS ända till Ålidhem. Däremot får du nog problem med att ta dig hela vägen pga låsta dörrar etc.
Anders: Det finns även en tunnel som får hela vägen från NUS ända till Ålidhem. Däremot får du nog problem med att ta dig hela vägen pga låsta dörrar etc.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 09:27Kan bara hålla med om Dunderdygnet - låter hur häftigt som helst... Hoppas det återuppstår någon gång.
Kan bara hålla med om Dunderdygnet - låter hur häftigt som helst... Hoppas det återuppstår någon gång.