Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 10:07Ska vi fortsätta på temat låsta kulvertar i Umeå så ska väl NUS vara vidare förbundet med Hamrinsberget och i förlängningen Östra gymnasiet. Har jag hört...
Ska vi fortsätta på temat låsta kulvertar i Umeå så ska väl NUS vara vidare förbundet med Hamrinsberget och i förlängningen Östra gymnasiet. Har jag hört...
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 00:07En av de första sakerna jag hörde om Umeås udda saker när jag flyttade hit för 18 år sedan var att en gång förbinder NUS och Rådhuset. Ej sett denna gång själv dock...
En av de första sakerna jag hörde om Umeås udda saker när jag flyttade hit för 18 år sedan var att en gång förbinder NUS och Rådhuset. Ej sett denna gång själv dock...
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 07:08På varje lasarettsort så verkar det finnas berättelser (myter) om hemliga gångar som förbinder både det ena och det andra...
På varje lasarettsort så verkar det finnas berättelser (myter) om hemliga gångar som förbinder både det ena och det andra...
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 08:15Kan bero på att under rätt många sjukhus har det en gång byggts krigssjukhus.
Kan bero på att under rätt många sjukhus har det en gång byggts krigssjukhus.
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 11:04Dunderdygnet lät ju helt fantastiskt roligt, hoppas den återuppstår!
Dunderdygnet lät ju helt fantastiskt roligt, hoppas den återuppstår!
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 13:15Visst finns det en kulvert mellan UmU/NUS och Mariehem?
Höll i nollningen i Ume när jag pluggade på UmU och vi hade bland annat aktiviteter med kartor nere i kulverterna. Men sedan tillträdde en ny säkerhetschef som förbjöd vistelse efter 22 och då försv
Visst finns det en kulvert mellan UmU/NUS och Mariehem?
Höll i nollningen i Ume när jag pluggade på UmU och vi hade bland annat aktiviteter med kartor nere i kulverterna. Men sedan tillträdde en ny säkerhetschef som förbjöd vistelse efter 22 och då försv