Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 15:55Så svårt, löpning i vsom kan bli regn eller mysa i värmen med spinning core.
Är förvisso intresserad av vinterlinserna och deras polariserande lins.
Hoppas på uppehåll och att jag väljer att springa, men har en bra anledning att köra inne idag också. Os
Så svårt, löpning i vsom kan bli regn eller mysa i värmen med spinning core.
Är förvisso intresserad av vinterlinserna och deras polariserande lins.
Hoppas på uppehåll och att jag väljer att springa, men har en bra anledning att köra inne idag också. Os
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 15:58Nix Ingbritt, vi är hårdingar som kör utomhus 😉 Men vi kommer att ha regnskydd. Och fika!
Nix Ingbritt, vi är hårdingar som kör utomhus 😉 Men vi kommer att ha regnskydd. Och fika!
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 16:00Jag har aldrig sprungit i mer än lite lätt duggande tror jag, mycket spännande om det blir blött. Hoppa i vattenpölar är ju fortfarande ganska roligt. Undrar om man kan jämföra senaste tjurruset som att sringa i regn, blött var det ju iaf bitvis.
Här sl
Jag har aldrig sprungit i mer än lite lätt duggande tror jag, mycket spännande om det blir blött. Hoppa i vattenpölar är ju fortfarande ganska roligt. Undrar om man kan jämföra senaste tjurruset som att sringa i regn, blött var det ju iaf bitvis.
Här sl
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 16:41He he he, det hade varit en syn för gudar! 😉
Jag har brett 36 mackor och börjar fundera på om vi kanske behöver mer varmt vatten till te och pulverkaffet. Så om någon äger en termos, fyll den gärna med hett vatten och ta med. Mina 1,9 liter kanske inte
He he he, det hade varit en syn för gudar! 😉
Jag har brett 36 mackor och börjar fundera på om vi kanske behöver mer varmt vatten till te och pulverkaffet. Så om någon äger en termos, fyll den gärna med hett vatten och ta med. Mina 1,9 liter kanske inte
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 17:10Här börjar multisporten....
Under själva löpningen så kommer multisportarna från team X springa med tidigare nämnda tält över sig så att de slipper bli blöta då de....t är 10 minusgrader och väta skulle vara förödande för lagets overall performance.
Här börjar multisporten....
Under själva löpningen så kommer multisportarna från team X springa med tidigare nämnda tält över sig så att de slipper bli blöta då de....t är 10 minusgrader och väta skulle vara förödande för lagets overall performance.
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 11:23Tur vi fick plats i värmestugan eftersom Frida sprungit iväg med tältet!
Tur vi fick plats i värmestugan eftersom Frida sprungit iväg med tältet!
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 07:18Imorgon, tisdag 24/4, samlas vi igen för en runda på Järvafältet tillsammans.
Jag kommer att springa det relativt blöta och skitiga 10 km-spåret, som även går att korta av till 2,5 eller 5 km om man är uppmärksam på röda och gula markeringar på träden.
Imorgon, tisdag 24/4, samlas vi igen för en runda på Järvafältet tillsammans.
Jag kommer att springa det relativt blöta och skitiga 10 km-spåret, som även går att korta av till 2,5 eller 5 km om man är uppmärksam på röda och gula markeringar på träden.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 21:59Jag planerar att komma i morgon. Kan tänka mig springa 10 km om det inte går för snabbt, inte så mycket snabbare än 6 min tempo, jag sprang 23 km i går så jag är lite trött i benen 🙂
Jag planerar att komma i morgon. Kan tänka mig springa 10 km om det inte går för snabbt, inte så mycket snabbare än 6 min tempo, jag sprang 23 km i går så jag är lite trött i benen 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 07:34Jag ska nog lyckas vara vaken ikväll och kör gärna i leran.
Men det får gärna ta en timme runt. Varit mycket för benen nu några dagar.Ja, skorna var inte så rena efter Spring Crossen
Det var för övrigt första gången jag använde dom, bra att få det där
Jag ska nog lyckas vara vaken ikväll och kör gärna i leran.
Men det får gärna ta en timme runt. Varit mycket för benen nu några dagar.
Ja, skorna var inte så rena efter Spring Crossen
Det var för övrigt första gången jag använde dom, bra att få det där
Quote from Christina Widén on 24 April 2012, 07:48jag kommer också, låter som både distansen och tempot passar mig:)
jag kommer också, låter som både distansen och tempot passar mig:)