Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 09:55Ja, jag kör gärna milspåret ikväll. 6min/km
Det kommer innebära ca 0,75 promille grusväg.
Är man duktig på längdhopp kan man antagligen undvika det helt.(korsar tre stycken grusvägar med en uppskattad bredd på 2.5m.)
Ja, jag kör gärna milspåret ikväll. 6min/km
Det kommer innebära ca 0,75 promille grusväg.
Är man duktig på längdhopp kan man antagligen undvika det helt.
(korsar tre stycken grusvägar med en uppskattad bredd på 2.5m.)
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:03Låter grymt, mina stackars bara fötter kommer stortrivas =)
Låter grymt, mina stackars bara fötter kommer stortrivas =)
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:11Ett parti är dock stenhällar blandat med stig som har rätt mycket inslag av stenar i storleken 10cm och som inte är sådär helt rundade och fina. Bra att veta om du tänkte köra barfota kanske.
Ett parti är dock stenhällar blandat med stig som har rätt mycket inslag av stenar i storleken 10cm och som inte är sådär helt rundade och fina. Bra att veta om du tänkte köra barfota kanske.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:47Tack för varningen 🙂 Men så länge det inte är för mycket glas, rostiga plåtburkar eller liknande gammalt skrot som det är på flera av Stockholms "högar" så ska det vara lugnt, jag är ganska van vid detta laget. Långa sträckor på preparerade elljusspår d
Tack för varningen 🙂 Men så länge det inte är för mycket glas, rostiga plåtburkar eller liknande gammalt skrot som det är på flera av Stockholms "högar" så ska det vara lugnt, jag är ganska van vid detta laget. Långa sträckor på preparerade elljusspår d
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 17:42Nyknäckt rygg och torterade underben.. Avstår denna gång 🙁
Nyknäckt rygg och torterade underben.. Avstår denna gång 🙁
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 18:09@Anna Vi kommer att sakna dej!
@Anna Vi kommer att sakna dej!
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 10:46Tack för en grym tur!
Som barfotalöpare kan jag rapportera för övriga intresserade att det inte var några större problem att köra banan i strax under 6 min tempo utan skor. Det enda som var besvärligt var väl att det var ganska sent på dagen så det var
Tack för en grym tur!
Som barfotalöpare kan jag rapportera för övriga intresserade att det inte var några större problem att köra banan i strax under 6 min tempo utan skor. Det enda som var besvärligt var väl att det var ganska sent på dagen så det var
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 21:20Det var spännande att se dig trippa fram barfota. Det är lite ljusare redan om två veckor, så välkommen tillbaka!
Det var spännande att se dig trippa fram barfota. Det är lite ljusare redan om två veckor, så välkommen tillbaka!
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:30Kanske fel tråd, men jag förmodar ju att ni som bevakar denna gärna tränar på Järvafältet:
http://bloggaromtraning.se/2012/05/09/cykeltrana-med-silva-och-calle-friberg/
Kanske fel tråd, men jag förmodar ju att ni som bevakar denna gärna tränar på Järvafältet:
http://bloggaromtraning.se/2012/05/09/cykeltrana-med-silva-och-calle-friberg/
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:15Då så, imorgon kväll 19:30 är det dags igen!
Samling på parkeringen vid bögs gård.
Då så, imorgon kväll 19:30 är det dags igen!
Samling på parkeringen vid bögs gård.