Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:48Jag kommer att vara på plats vid Bögs Gård 19.30 och eftersom nattlöpningen fått ganska dålig respons så är det tveksamt om den blir av. Min plan är att kuta blandade stigar i ca 60 min, räknar med att hinna ca 10 km. Ju fler som kommer, desto större cha
Jag kommer att vara på plats vid Bögs Gård 19.30 och eftersom nattlöpningen fått ganska dålig respons så är det tveksamt om den blir av. Min plan är att kuta blandade stigar i ca 60 min, räknar med att hinna ca 10 km. Ju fler som kommer, desto större cha
Quote from Jonny Persson on 5 June 2012, 17:56Då dyker jag upp!
Då dyker jag upp!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:45Jag är är 19:30 iaf.
Jag är är 19:30 iaf.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:45Tyvärr fick jag barnvaktsproblem i kväll. Hoppas vi ses om 2 veckor!
Tyvärr fick jag barnvaktsproblem i kväll. Hoppas vi ses om 2 veckor!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:48Nico 9:an Av dina tidigare rapporeringar att döma borde du kunna hänga på utan några större bekymmer. Men en mil på en timme är vad vi brukar avverka iaf.
Nico 9:an Av dina tidigare rapporeringar att döma borde du kunna hänga på utan några större bekymmer. Men en mil på en timme är vad vi brukar avverka iaf.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:58Och idag är jag även öppen för att köra både kortare och långsammare, måste ha ork för sista cykelträningen och blodomloppet också.
Och idag är jag även öppen för att köra både kortare och långsammare, måste ha ork för sista cykelträningen och blodomloppet också.
Quote from Jonny Persson on 5 June 2012, 21:30Men det blev längre och snabbare. 🙂 Bra jobbat Jonas & Camilla.
Men det blev längre och snabbare. 🙂 Bra jobbat Jonas & Camilla.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:30Jonas: Jo, men jag har aldrig sprungit så långt som 10 km!!
ah, jag får göra ett försök sen. Orkar jag inte får ni bära mig tillbaka 🙂
Tisdagar ojämna veckor? Nästa ojämn vecka jag kan är vecka 29, så har jag lite tid på mig att få upp flåset 🙂
Jag håll
Jonas: Jo, men jag har aldrig sprungit så långt som 10 km!!
ah, jag får göra ett försök sen. Orkar jag inte får ni bära mig tillbaka 🙂
Tisdagar ojämna veckor? Nästa ojämn vecka jag kan är vecka 29, så har jag lite tid på mig att få upp flåset 🙂
Jag håll
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:43Hur är 10-km-rundan? Är det torrt?
Hur är 10-km-rundan? Är det torrt?
Quote from Jonny Persson on 5 June 2012, 21:46Vi sprang runt på en massa olika stigar och det var underbart lerigt på sina ställen. Jag var grisig upp till knäna.
Vi sprang runt på en massa olika stigar och det var underbart lerigt på sina ställen. Jag var grisig upp till knäna.