Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 22:11Tackar, Mackan och Jonas! Det här var precis vad jag behövde efter att ha varit ovanligt rastlös denna tisdag. Totalt 19,3 km för mig ikväll och riktigt lortiga ben!
Tackar, Mackan och Jonas! Det här var precis vad jag behövde efter att ha varit ovanligt rastlös denna tisdag. Totalt 19,3 km för mig ikväll och riktigt lortiga ben!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 06:14Sverige är ute ur fotbolls-EM, så ta tillvara på den ljusaste och varmaste sommarkvällen på länge genom att komma och springa med oss på Järvafältet! Det kommer att bli en magisk kväll.
Samling vid Bögs Gård och avfärd 19.30. Det finns både markerade spå
Sverige är ute ur fotbolls-EM, så ta tillvara på den ljusaste och varmaste sommarkvällen på länge genom att komma och springa med oss på Järvafältet! Det kommer att bli en magisk kväll.
Samling vid Bögs Gård och avfärd 19.30. Det finns både markerade spå
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 18:33En dålig vrist sätter effektivt stopp för springandet för min del tyvärr.
En dålig vrist sätter effektivt stopp för springandet för min del tyvärr.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:33Ikväll var vi fyra löpare. Det var precis så härligt som jag hoppats på! Temperaturen, tempot och underlaget var perfekt. För att inte tala om sällskapet...
Välkomna igen om två veckor!
Ikväll var vi fyra löpare. Det var precis så härligt som jag hoppats på! Temperaturen, tempot och underlaget var perfekt. För att inte tala om sällskapet...
Välkomna igen om två veckor!
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 21:34Söker ni alltid de lerigaste spåren? Jag var för första gången vid Bögs gård idag och blev bara irriterad då jag irrade bort mig i geggan. Skyltningen av spåren var bristfällig. Grusvägarna var desto bättre, riktigt vackert!
Söker ni alltid de lerigaste spåren? Jag var för första gången vid Bögs gård idag och blev bara irriterad då jag irrade bort mig i geggan. Skyltningen av spåren var bristfällig. Grusvägarna var desto bättre, riktigt vackert!
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 07:47Faktiskt. Senaste gångerna har vi sökt oss till teknisk terräng, de flesta av oss. Det innebär såväl stenar, rötter som lera. Grusvägarna är fina och det enda som är hyfsat springbart på vintern, så nu "kan" vi dem och vill hitta nya utmaningar.
Men, ju
Faktiskt. Senaste gångerna har vi sökt oss till teknisk terräng, de flesta av oss. Det innebär såväl stenar, rötter som lera. Grusvägarna är fina och det enda som är hyfsat springbart på vintern, så nu "kan" vi dem och vill hitta nya utmaningar.
Men, ju
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 19:19Det är enklare att hitta om man ansluter till spåren utanför Väsby gård (och springer västerut?) istället för vid Bögs gård.
Stigarna i Hansta är också fina att springa på (där slipper man dessutom springa igenom häst och kohagar).
Det är enklare att hitta om man ansluter till spåren utanför Väsby gård (och springer västerut?) istället för vid Bögs gård.
Stigarna i Hansta är också fina att springa på (där slipper man dessutom springa igenom häst och kohagar).
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 07:04Ikväll kör vi igen! Det är samling 19.30 vid parkeringen nedanför Bögs Gård.
Detta blir mitt sista träningspass innan ett ultralopp i Schweiz på lördag, så jag kommer att ta det hyfsat lugnt (5.30-6 min/km) och i första hand hålla mig till grusvägar och
Ikväll kör vi igen! Det är samling 19.30 vid parkeringen nedanför Bögs Gård.
Detta blir mitt sista träningspass innan ett ultralopp i Schweiz på lördag, så jag kommer att ta det hyfsat lugnt (5.30-6 min/km) och i första hand hålla mig till grusvägar och
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:57Jag är gärna med på en vända som är lite mer åt trail hället. 🙂
Jag är gärna med på en vända som är lite mer åt trail hället. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 12:57Tror att det här kan vara ett bra tillfälle att göra tisdagsdebut och samtidigt kolla att knät håller 🙂
Tror att det här kan vara ett bra tillfälle att göra tisdagsdebut och samtidigt kolla att knät håller 🙂