Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Känner lite likadant, kört mycket asfalt sista tiden inför jubileumsmarathon så nu kan jag tänka mig att dra ett varv i 10m terrängspåret på järva i lagon tempo =)

Ses vid 19:30-tiden.

Ikväll är det dags igen! Löpning på Järvafältet för den som vill ha en social och trevlig runda. Samling på parkeringen vid Bögs Gård 19.30.

Själv missar jag tyvärr kvällens pass eftersom semesterbilen rullar mot Dalarna. Men det hindrar förhoppningsvis

Hoppas du får det najs i Dalarna Camilla!

Jag uteblir också denna gång. Sparar mig till helgen eftersom jag "vunnit" löparläger i Ramundberget. Kommer bli löpning fyra dagar i rad och två av dem 4-5 mil på berget! (H)

Hoppas att ni blir ett gäng iaf. Ja

Jag kan tänka mig en en repa i "terräng-milen", om man får följe med nån som hittar (om jag försöker själv lär jag hamna nånstans i Farsta eller Uppsala eller nåt).

Jag kör en "vanlig milrepa" på väg kring 4:30 - 4:45 tempo. Lägre tempo (översatt till t

Och .... där gör jag time-out. Nu är det en kvart kvar, inga svar här, så det blir en bit mat istället och en öl till det! 🙂

Imorgon, tisdag 28/8, är det återigen dags att samlas för sociala och trevliga löprundor vid Bögs Gård på Järvafältet! 19.30 är tiden som gäller.

ALLA är välkomna! Vi anpassar rundan/rundorna efter deltagarnas önskemål och ser till att ha roligt och utby

Jag dyker upp jag!

Någon som är sugen på 15 km ca i 6:30-tempo? Panikar inför halvmaran och får ont i knäna om jag tar i mer.

Ja det där löparlägret i fjällen var ju heeelt underbart men tog knäcken på mina ben. Vilar lite till mao 🙁
Lycka till ni andra!

Jag kan nog haka på och köra 15 km lite långsammare men då får det nog bli pannlampa =)

-Jesper