Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:48Magnus: För min del är de positiva effekterna förändringar i kroppskomposition samt upplevd förbättrad uthållighet. Jag har inga bekymmer att springa 2 mil innan frukost på samma tider som jag springer senare på dagen, när jag har ätit.
En annan uppfattn
Magnus: För min del är de positiva effekterna förändringar i kroppskomposition samt upplevd förbättrad uthållighet. Jag har inga bekymmer att springa 2 mil innan frukost på samma tider som jag springer senare på dagen, när jag har ätit.
En annan uppfattn
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:52Okej, jag springer ibland 2+ timmar innan frukost också, det brukar snarare gå värre om jag ätit innan jag springer.
Okej, jag springer ibland 2+ timmar innan frukost också, det brukar snarare gå värre om jag ätit innan jag springer.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 13:02Anders och Magnus: Har samma erfarenheter som er båda! 🙂
Anders och Magnus: Har samma erfarenheter som er båda! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 20:30Jag tycker det som Anders säger låter intressant, att det kan vara så att man kan lära kroppen bränna fett på det sättet.
Jag testade en period att skippa frukost och gick ned i vikt mycket mer än det brukar ge att bara äta mindre.
Här är ny forskning s
Jag tycker det som Anders säger låter intressant, att det kan vara så att man kan lära kroppen bränna fett på det sättet.
Jag testade en period att skippa frukost och gick ned i vikt mycket mer än det brukar ge att bara äta mindre.
Här är ny forskning s