Quote from Guest on 22 May 2010, 20:49Med familj heltidsjobb och ett brinnande intresse för löpning har jag nu stagnerat.
Hur gör andra i samma situation för att få in 3-4 pass i veckan. Är det ens möjligt?
Inspiration, råd, träningsknep. allt är av intresse.
Med familj heltidsjobb och ett brinnande intresse för löpning har jag nu stagnerat.
Hur gör andra i samma situation för att få in 3-4 pass i veckan. Är det ens möjligt?
Inspiration, råd, träningsknep. allt är av intresse.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 20:59Det gäller att ta vara på all tid som finns. Kanske kan du springa en bit av, eller hela, hemvägen från jobbet? Eller sena kvällar när familjen sover?
I övrigt tror jag det handlar om att faktiskt kräva av sin familj att man åtminstone någon gång ibland f
Det gäller att ta vara på all tid som finns. Kanske kan du springa en bit av, eller hela, hemvägen från jobbet? Eller sena kvällar när familjen sover?
I övrigt tror jag det handlar om att faktiskt kräva av sin familj att man åtminstone någon gång ibland f
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:15Springa på lunchen är suveränt! Spring - Ät - Duscha, 60-70 min.
Springa på lunchen är suveränt! Spring - Ät - Duscha, 60-70 min.
Quote from Camilla Höög on 22 May 2010, 22:16Mina kollegor som har barn springer 3 pass i veckan på lunchrasterna.
Mina kollegor som har barn springer 3 pass i veckan på lunchrasterna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:20Lunchrast? Vad är det för djur? Kan man äta det med sked?
Lunchrast? Vad är det för djur? Kan man äta det med sked?
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:23Eller morgonpass, innan barnen vaknat. Kan vara fantastiskt och rent vidrigt 😉 Förutsätter att man lägger sig i vettig tid. Jag tycker det är underbart, när jag väl är ute. Annars är lunchpass ngt som kan funka, beror på hur ens jobb ser ut.
Eller morgonpass, innan barnen vaknat. Kan vara fantastiskt och rent vidrigt 😉 Förutsätter att man lägger sig i vettig tid. Jag tycker det är underbart, när jag väl är ute. Annars är lunchpass ngt som kan funka, beror på hur ens jobb ser ut.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 23:02Jag blir stressad av att läsa allt det här. 🙂
Jag blir stressad av att läsa allt det här. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 23:05Nu har jag arbetstider som jag kan styra över i ganska stor utsträckning. Men. Det är bara att bestämma sig. Det är en prioritering.
1. Skippa favorit-TV-serien.
2. Transportlöp till eller från jobbet. En delsträcka om du har långt.
3. Kuta till bageriet
Nu har jag arbetstider som jag kan styra över i ganska stor utsträckning. Men. Det är bara att bestämma sig. Det är en prioritering.
1. Skippa favorit-TV-serien.
2. Transportlöp till eller från jobbet. En delsträcka om du har långt.
3. Kuta till bageriet
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:43Nyckeln för min del har varit total flexibilitet, vilket ju är en av fördelarna med löpning - inga fasta träningstider att passa. Jag kutar helt enkelt när det passar bäst in i familjelivet, även om det skulle råka vara direkt efter middagen (man vänjer s
Nyckeln för min del har varit total flexibilitet, vilket ju är en av fördelarna med löpning - inga fasta träningstider att passa. Jag kutar helt enkelt när det passar bäst in i familjelivet, även om det skulle råka vara direkt efter middagen (man vänjer s
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:00Ja till FLEXIBILITET. Man måste vara beredd att sticka när lucka ges. Då kan man trycka in pass både här och där.
Ja till FLEXIBILITET. Man måste vara beredd att sticka när lucka ges. Då kan man trycka in pass både här och där.