Quote from Jonny Persson on 23 May 2010, 13:05Kolla in http://swyzak.bloggagratis.se för att få lite tips på hur man får in 10-16 mil löpning i veckan ihop med heltidsjobb, hus och några barn. Låt vara att han är pappaledig för tillfället men han plogade på dom mängderna när han jobbade.
Allt går, d
Kolla in http://swyzak.bloggagratis.se för att få lite tips på hur man får in 10-16 mil löpning i veckan ihop med heltidsjobb, hus och några barn. Låt vara att han är pappaledig för tillfället men han plogade på dom mängderna när han jobbade.
Allt går, d
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:22Är gräsänkling ganska ofta då min fru jobbar intensivt. Tre kottar (11, 8, 5).
Så här blev dagens träningspass:
1. På med träningskläder på allihop, och jogga ner till en liten slinga i skogen (420m)
2. Beordrade barnen promenad medsols, och hann samtid
Är gräsänkling ganska ofta då min fru jobbar intensivt. Tre kottar (11, 8, 5).
Så här blev dagens träningspass:
1. På med träningskläder på allihop, och jogga ner till en liten slinga i skogen (420m)
2. Beordrade barnen promenad medsols, och hann samtid
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:30Nu har mina barn vuxit upp och jag kan springa ganska obehindrat när jag vill. Jag var ensam under vardagarna med barnen i 15 år, jobbade heltid och fick till 3 pass/v ändå.
1 pass på helgen
1 pass fick barnen cykla intill mig och vi tävlade till nästa ly
Nu har mina barn vuxit upp och jag kan springa ganska obehindrat när jag vill. Jag var ensam under vardagarna med barnen i 15 år, jobbade heltid och fick till 3 pass/v ändå.
1 pass på helgen
1 pass fick barnen cykla intill mig och vi tävlade till nästa ly
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:41Lingling; vad menar du med "morgonpass innan barnen vaknat"
Då är det ju mörkt ute (#)
Lingling; vad menar du med "morgonpass innan barnen vaknat"
Då är det ju mörkt ute (#)
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:55Japp, iaf på vintern. Använd reflexer och gärna varningslampor.
Glömde lägga till:
"innan barnen SKA vakna". Ett tungt skäl att vara hemma i tid är svårigheterna med att få dem ur sängen vardagsmornar.
Japp, iaf på vintern. Använd reflexer och gärna varningslampor.
Glömde lägga till:
"innan barnen SKA vakna". Ett tungt skäl att vara hemma i tid är svårigheterna med att få dem ur sängen vardagsmornar.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 11:58vi har uppenbarligen inte samma barn... 😉
vi har uppenbarligen inte samma barn... 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:01Ålder?
Mina två är den äldre (snart nio år) morgonpigg (iaf på lördagar och söndagar) men sedan han börjat skolan så är han definitivt tröttare, femåringen har däremot alltid varit morgontrött och får bäras ur sängen.
Ålder?
Mina två är den äldre (snart nio år) morgonpigg (iaf på lördagar och söndagar) men sedan han börjat skolan så är han definitivt tröttare, femåringen har däremot alltid varit morgontrött och får bäras ur sängen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:033, 6 och 9 fyller de i sommar och de turas om att vakna kl 5 på morgonen.
De jobbar skift helt enkelt 😀
3, 6 och 9 fyller de i sommar och de turas om att vakna kl 5 på morgonen.
De jobbar skift helt enkelt 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:10Skiftjobba brukade mina göra också; Åttaåringen körde upp oss på mornarna och femåringen lever rövare på kvällen ... Kvällspigg är hon och vill INTE gå och lägga sig.
Skiftjobba brukade mina göra också; Åttaåringen körde upp oss på mornarna och femåringen lever rövare på kvällen ... Kvällspigg är hon och vill INTE gå och lägga sig.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:53Ni har för små barn 🙂
Tricket är att skaffa sig äldre barn. Jag har 4 barn 13-21 år och det är inga som helst problem att kombinera två heltidsjobb, familj och träning för någon av oss. Hur vi gjorde då barnet var små minns jag inte men vi tränade då oc
Ni har för små barn 🙂
Tricket är att skaffa sig äldre barn. Jag har 4 barn 13-21 år och det är inga som helst problem att kombinera två heltidsjobb, familj och träning för någon av oss. Hur vi gjorde då barnet var små minns jag inte men vi tränade då oc