Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:54"Tricket är att skaffa sig äldre barn."
Jobbar på det...
"Tricket är att skaffa sig äldre barn."
Jobbar på det...
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:42Välj att se möjligheterna istället för problemen. Vill man springa så hinner man. Ljus årstid = skit i tvn och träna, då har man fixat maj-sept. Övriga året är lite trixigare, men det fungerar det med.
I min familj tränar både jag och min fru. Jag gör ca
Välj att se möjligheterna istället för problemen. Vill man springa så hinner man. Ljus årstid = skit i tvn och träna, då har man fixat maj-sept. Övriga året är lite trixigare, men det fungerar det med.
I min familj tränar både jag och min fru. Jag gör ca
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:42Bra tips där från G-man. För några år sedan när jag hade en trång jobb- och familjesituation provade jag att köra träningspass väldigt sent på kvällen. I min värld betydde det start ca 23:30. Det funkade riktigt bra eftersom jag drog igång upplägget vid d
Bra tips där från G-man. För några år sedan när jag hade en trång jobb- och familjesituation provade jag att köra träningspass väldigt sent på kvällen. I min värld betydde det start ca 23:30. Det funkade riktigt bra eftersom jag drog igång upplägget vid d
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:17Det viktigaste är att få förståelse från sin partner att man behöver träna, och det är ju enklast om hon också gärna tränar. Har man väl fått med henne/honom på ens tankar så går det alltid att klämma in träningspass någon gång på dygnets alla timmar.
Det viktigaste är att få förståelse från sin partner att man behöver träna, och det är ju enklast om hon också gärna tränar. Har man väl fått med henne/honom på ens tankar så går det alltid att klämma in träningspass någon gång på dygnets alla timmar.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:34Bra, tack nu har jag fått råd och inspiration så det räcker och blir över. Egentligen är det ju inte så svårt att lista ut hur man kan få in 3-4 pass i veckan, men man behöver en dialog och reflektion för att verkligen fatta att det man tänkt är rätt, typ
Bra, tack nu har jag fått råd och inspiration så det räcker och blir över. Egentligen är det ju inte så svårt att lista ut hur man kan få in 3-4 pass i veckan, men man behöver en dialog och reflektion för att verkligen fatta att det man tänkt är rätt, typ
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:41Min fru och jag brukar sätta oss varannan vecka med vår gemensamma kalender för att planera in när var och en kan ha sina träningspass utifrån jobb och andra familjeaktiviteter. Funkar för oss i alla fall.
Min fru och jag brukar sätta oss varannan vecka med vår gemensamma kalender för att planera in när var och en kan ha sina träningspass utifrån jobb och andra familjeaktiviteter. Funkar för oss i alla fall.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:47Tänk om man slapp laga mat, diska, tvätta och städa. Då hade man betydligt mer tid till annat. Fast att få allt serverat är ju inge kul, man vill ju ha en utmaning att hinna med allt.
Tänk om man slapp laga mat, diska, tvätta och städa. Då hade man betydligt mer tid till annat. Fast att få allt serverat är ju inge kul, man vill ju ha en utmaning att hinna med allt.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:08Jag har två barn 4 och 7 år. De flesta av mina pass sker efter att de gått och lagt sig. En begränsningen som det ger mig är att jag på grund av mörker får tillbringa lite fler cykelpass i källaren med trainern istället för ute på den skånska vägarna. Det
Jag har två barn 4 och 7 år. De flesta av mina pass sker efter att de gått och lagt sig. En begränsningen som det ger mig är att jag på grund av mörker får tillbringa lite fler cykelpass i källaren med trainern istället för ute på den skånska vägarna. Det
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 09:44Jag har två barn, 16 månader och tre år. Jag kör morgonpass och hem från jobbet. Har ett pass i veckan som oftast ligger helg, brukar få ihop mina fem pass i veckan. Styrka kör jag efter ngt pass och då med barnen som tyngder eller som busar runt mig.
Jag har två barn, 16 månader och tre år. Jag kör morgonpass och hem från jobbet. Har ett pass i veckan som oftast ligger helg, brukar få ihop mina fem pass i veckan. Styrka kör jag efter ngt pass och då med barnen som tyngder eller som busar runt mig.