Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:54Jag undviker skidspåren, trots att jag bor i Stockholmsområdet! 😉
På vintern blir det tyvärr mest löpning utmed bilvägar och på gångvägar. Jag brukar försöka hinna med transportlöpning hem från jobbet åtminstone 1 gång/vecka när jag inte cykelpendlar. I
Jag undviker skidspåren, trots att jag bor i Stockholmsområdet! 😉
På vintern blir det tyvärr mest löpning utmed bilvägar och på gångvägar. Jag brukar försöka hinna med transportlöpning hem från jobbet åtminstone 1 gång/vecka när jag inte cykelpendlar. I
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 22:22Jag åker aldrig skidor, men tycker att man skall låta bli att springa i skidspår.
Jag åker aldrig skidor, men tycker att man skall låta bli att springa i skidspår.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 11:04Jag brukar åka skidor i skidspåren (H)
Det är fantastiskt bra alternativ till löpningen. ALDRIG att jag springer eller går sönder ett längdspår.
Jag brukar åka skidor i skidspåren (H)
Det är fantastiskt bra alternativ till löpningen. ALDRIG att jag springer eller går sönder ett längdspår.
Quote from Jonny Persson on 29 October 2011, 11:07Ja skidåkning är ett jättebra alternativ till löpningen. Det trista är att innan skidorna är färdigvallade och jag ens tagit mig till spåren hade jag hunnit springa en mil redan.
Ja skidåkning är ett jättebra alternativ till löpningen. Det trista är att innan skidorna är färdigvallade och jag ens tagit mig till spåren hade jag hunnit springa en mil redan.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 11:10"Det man tränar på blir man bra på" - gäller även vallning 😉
"Det man tränar på blir man bra på" - gäller även vallning 😉
Quote from Jonny Persson on 29 October 2011, 11:15Så är det, det är bara så överdjävligt tråkigt. På ren svenska. Den dag någon ger mig ett bra vallateam kommer mina skidor användas oftare. Jag har faktiskt tävlat lite på längdskidor men blir så fruktansvärt arg när det inte fäster eller glider som det s
Så är det, det är bara så överdjävligt tråkigt. På ren svenska. Den dag någon ger mig ett bra vallateam kommer mina skidor användas oftare. Jag har faktiskt tävlat lite på längdskidor men blir så fruktansvärt arg när det inte fäster eller glider som det s
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:29Lite OT: Va fasiken Mackan har du tävlat på skidor också. Hade just en plan på en annan duell än löpning och orientering. Fundera på om MH och Jag kan slå dig i spinning eller roddmaskin men ni är säkert topprankade där också 🙂
Lite OT: Va fasiken Mackan har du tävlat på skidor också. Hade just en plan på en annan duell än löpning och orientering. Fundera på om MH och Jag kan slå dig i spinning eller roddmaskin men ni är säkert topprankade där också 🙂
Quote from Jonny Persson on 29 October 2011, 14:10OT: Spinning sysslar jag sällan med men cykling leker jag med då och då. Roddmaskin däremot, då kan vi snacka om att undertecknad är ovan.
OT: Spinning sysslar jag sällan med men cykling leker jag med då och då. Roddmaskin däremot, då kan vi snacka om att undertecknad är ovan.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 16:11Hur slår man någon i spinning?
Hur slår man någon i spinning?
Quote from Jonny Persson on 29 October 2011, 16:17Det kräver att cyklarna står på mindre än armlängds avstånd Fredrik. Eller att man har tillhyggen.
Det kräver att cyklarna står på mindre än armlängds avstånd Fredrik. Eller att man har tillhyggen.