Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 16:26FJ: Det var lite av ett ”internt skämt”. Av olika anledningar är vi några som kör alternativträning just nu. Där är spinning en komponent. Vissa av oss, tex jag, gillar (MYCKET) mer att vara ute i det fria och springa än att sitta på en stillastående mack
FJ: Det var lite av ett ”internt skämt”. Av olika anledningar är vi några som kör alternativträning just nu. Där är spinning en komponent. Vissa av oss, tex jag, gillar (MYCKET) mer att vara ute i det fria och springa än att sitta på en stillastående mack
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 16:30Vidare hör det till saken att jag + kompis har utmanat Mackan + kompis i "partävling". Vi har föreslagit olika obanade tävlingar tex en tredagars fjällorientering nästa år. De tjatar om marathonlopp och ännu längre lopp hela tiden.
Tyvärr har ju Mackan tä
Vidare hör det till saken att jag + kompis har utmanat Mackan + kompis i "partävling". Vi har föreslagit olika obanade tävlingar tex en tredagars fjällorientering nästa år. De tjatar om marathonlopp och ännu längre lopp hela tiden.
Tyvärr har ju Mackan tä
Quote from Jonny Persson on 29 October 2011, 16:31Nja, bara något hundratal orienteringstävlingar Håkan. Fort och fel.
Nja, bara något hundratal orienteringstävlingar Håkan. Fort och fel.