Quote from Guest on 7 August 2007, 00:11Tänkte starta en tråd där man kan lägga in tips och trix som kan va bra att ha när vintern kommer. Man kan ju inte sluta springa bara för att det blir kallt!! 🙂
Så ös på med era tips! Alla är lika värdefulla! (t+)
Tänkte starta en tråd där man kan lägga in tips och trix som kan va bra att ha när vintern kommer. Man kan ju inte sluta springa bara för att det blir kallt!! 🙂
Så ös på med era tips! Alla är lika värdefulla! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 00:21Idag var det 30 grader varmt i skuggan... Vad fick dig att starta den här tråden - NU? 🙂
SÅ dåligt väder blir det inte på onsdag 😀
Idag var det 30 grader varmt i skuggan... Vad fick dig att starta den här tråden - NU? 🙂
SÅ dåligt väder blir det inte på onsdag 😀
Quote from Camilla Höög on 7 August 2007, 08:46Som vädret är nu på morgonen och att jag om en kvart ska ut och köra ett långpass MTB och orientering i solskenet gör inte att man tänker på vintern, men något bidrag får jag lägga.
Icebug - http://www.icebug.se
DMG BUGrip® EXTREME klarar alla väder och
Som vädret är nu på morgonen och att jag om en kvart ska ut och köra ett långpass MTB och orientering i solskenet gör inte att man tänker på vintern, men något bidrag får jag lägga.
Icebug - http://www.icebug.se
DMG BUGrip® EXTREME klarar alla väder och
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 09:29Ja, som ovanstående redan nämnt: bra skor. Icebug är nog det bästa på den fronten faktiskt. De har orienteringsskons sula med gummi- och metalldobbar och bra fäste, samtidigt som den har joggingskons överdel som är mer bekväm och lite varmare.
Underställ
Ja, som ovanstående redan nämnt: bra skor. Icebug är nog det bästa på den fronten faktiskt. De har orienteringsskons sula med gummi- och metalldobbar och bra fäste, samtidigt som den har joggingskons överdel som är mer bekväm och lite varmare.
Underställ
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 10:19Gå in och kör en massa roliga pass igen ... Märker att all boxträning jag missat den här våren "saknas" nu när jag springer ...
Gå in och kör en massa roliga pass igen ... Märker att all boxträning jag missat den här våren "saknas" nu när jag springer ...
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 10:21Håller med dej Lingling! 🙂 Ombyte förnöjer. Har precis fått veta att det blir box i höst också, på en tid som passar mej. (t+)
Håller med dej Lingling! 🙂 Ombyte förnöjer. Har precis fått veta att det blir box i höst också, på en tid som passar mej. (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 7 August 2007, 10:35Håller också med Lingling och Fia-Lotta.
Jag börjar instruera mina step-och boxpass v 38 och lääängtar redan. Löpningen kommer jag att köra på löpband, om vädrets makter inte är med mig. Är ingen vinterlöpar-fantast...och definitivt inte i snö.
Jag tro
Håller också med Lingling och Fia-Lotta.
Jag börjar instruera mina step-och boxpass v 38 och lääängtar redan. Löpningen kommer jag att köra på löpband, om vädrets makter inte är med mig. Är ingen vinterlöpar-fantast...och definitivt inte i snö.
Jag tro
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 11:00Men nej! Det är ju härligt att springa på vintern, i snön!
Jag kan verkligen rekomendera att du köper en "riktig" löpardräkt, med lösa byxor så du kan bygga upp under. Jag har en adidasdräkt (finns ju i alla möjliga märken) som är gjord att användas året
Men nej! Det är ju härligt att springa på vintern, i snön!
Jag kan verkligen rekomendera att du köper en "riktig" löpardräkt, med lösa byxor så du kan bygga upp under. Jag har en adidasdräkt (finns ju i alla möjliga märken) som är gjord att användas året
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 11:18Jag tycker att löpare i allmänhet tenderar att klä sig alldeles för varmt på vintern.
Upp till 10 minusgrader kör jag i mina warmskintights. (kallare= underställ och R-90 byxor)
På överkroppen, underställ, funktionströja långärmad (bara om under -5 anna
Jag tycker att löpare i allmänhet tenderar att klä sig alldeles för varmt på vintern.
Upp till 10 minusgrader kör jag i mina warmskintights. (kallare= underställ och R-90 byxor)
På överkroppen, underställ, funktionströja långärmad (bara om under -5 anna
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 11:21Håller med dig Anna-Karin, vinterlöpning är härligt. (t+)
Man kan ju krydda löpningen lite med att kasta snöboll i smyg, också... 😉
Håller med dig Anna-Karin, vinterlöpning är härligt. (t+)
Man kan ju krydda löpningen lite med att kasta snöboll i smyg, också... 😉