Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning vintertid - Tips
You need to log in to create posts and topics.

Lady Godiva; det är varmt även här där jag bor, nästan lite för varmt! Så varför jag startade tråden just nu vet jag inte men det är ju alltid bra att vara förberedd! Vintern kommer snabbare än man tror 😉

Blir det snö vill jag hellre använda skidorna 🙂
Hoppas på FANTASTISKA spår i vinter ...

En annan anledning skulle kunna vara att du vill handla billigare träningskläder. Nu finns det gott om vinter-löpar-plagg för reapriser i butikerna. 🙂

haha, ja då är det väl bäst man tar en titt i affärerna då =)

Ja gör det!! (t+)

Jag hittade en super bra dräkt någorlunda billigt förra veckan. Men tyvärr var jackan en storlek för liten. Jag har gått ner i vikt och min dräkt känns lite stor och fladdrig numera. Men den funkar, så jag håller till godo och väntar ti

Fast jag kan erkänna att jag har funderat på om jag skulle vilja ha ett par icebugs eller liknande ändå ... om spåren är usla 😉

Jag har sprungit två vintrar utan dubb. Det går faktiskt väldigt bra om man inte sätter ned foten framför kroppen. Man kan säga att löpning under vintern utan dubb gör att man får ett bra löpsteg under barmarksäsongen.

I synnerhet kan jag bara hålla med

Schysst avskedsreplik 🙂

Tänker bara på "Asterix och Ceasars lagerkrans" varje gång jag läser den ...
"Delenda Carthago! som den store Cato sade ...."
...

Denna klassiska replik, sagd av Cato i den romerska senaten, då han avslutade alla sina tal, oavsett vad de handlade om. Historien "förtäljer" att man blev så in i bänken trött på att höra Catos gnäll att man invaderade Cartago, jämnade det med marken och