Quote from Galderma Fritidsförening on 18 August 2007, 22:58Stef G: "...lungplus värmeväxlare..." ????? vad är det? berätta mer! 🙂 nu blev jag nyfiken
Stef G: "...lungplus värmeväxlare..." ????? vad är det? berätta mer! 🙂 nu blev jag nyfiken
Quote from Camilla Höög on 19 August 2007, 09:25Från http://www.lungplus.se/
En munburen fukt- och värmeväxlare
Fukten och värmen i utandningsluften återvinns i LUNGPLUS. Den gör inandningsluften.behagligt fuktig och varm.
BILD:http://www.lungplus.se/bilder/lungplus.jpgProblemet med Lungplus är att d
Från http://www.lungplus.se/
En munburen fukt- och värmeväxlare
Fukten och värmen i utandningsluften återvinns i LUNGPLUS. Den gör inandningsluften.behagligt fuktig och varm.
BILD:http://www.lungplus.se/bilder/lungplus.jpg
Problemet med Lungplus är att d
Quote from Galderma Fritidsförening on 19 August 2007, 14:55intressant mackapär... (t+)
intressant mackapär... (t+)
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 17:03Att andas iskall luft tycker jag brukar vara det otrevligaste med utomhusaktiviteter på vintern. Men med en sån där airtrim behöver jag kanske inte gråta över att jag inte han komma igån med löpningen så som jag velat nu under sommarn 😀
Att andas iskall luft tycker jag brukar vara det otrevligaste med utomhusaktiviteter på vintern. Men med en sån där airtrim behöver jag kanske inte gråta över att jag inte han komma igån med löpningen så som jag velat nu under sommarn 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 22:59Bor folk i Sibirien i den här tråden?
Tack gode gud att man bor i Götet där "vinter" stavas -2 grader och tät dimma...
Långa träningsbyxor och M-90-skjort plus toppluva som åker av när man blitt varm, duger ner till -10 till -15 .../Per
Bor folk i Sibirien i den här tråden?
Tack gode gud att man bor i Götet där "vinter" stavas -2 grader och tät dimma...
Långa träningsbyxor och M-90-skjort plus toppluva som åker av när man blitt varm, duger ner till -10 till -15 ...
/Per
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 23:03Tja, du har inte varit i Gävle när vintern är som värst! då saknar jag verkligen mitt underbara Göteborg med regnblask o en minusgrad! Det är INTE kul att ha vinter ända in i maj!!!! (#) har sett några m såna där skydd o förstår att man måste om man ska U
Tja, du har inte varit i Gävle när vintern är som värst! då saknar jag verkligen mitt underbara Göteborg med regnblask o en minusgrad! Det är INTE kul att ha vinter ända in i maj!!!! (#) har sett några m såna där skydd o förstår att man måste om man ska U
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 05:38Problemet är ju inte att man blir kall på kroppen, det går ju att fixas med kläder. Det är den kalla luften och jag vill inte springa omkring med en sån lungvärmare, jag tycker de bara blir ansträngande att springa i. Det kommer nog bli gymmet och löpband
Problemet är ju inte att man blir kall på kroppen, det går ju att fixas med kläder. Det är den kalla luften och jag vill inte springa omkring med en sån lungvärmare, jag tycker de bara blir ansträngande att springa i. Det kommer nog bli gymmet och löpband
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 August 2007, 07:36Jag kör med en halsduk virad runt halsen och drar upp den över munnen. Funkar ganska bra när det är kall luft.
Jag kör med en halsduk virad runt halsen och drar upp den över munnen. Funkar ganska bra när det är kall luft.
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 10:10ska flytta till sundsvall snart och det skulle vara kul att fortsätta springa på vintern...nån som vet hur vintern är där
gissar att det inte precic är ½-1 M snåö och 30 minus som här
men har alldrig bott där så jag vet inte
ska flytta till sundsvall snart och det skulle vara kul att fortsätta springa på vintern...nån som vet hur vintern är där
gissar att det inte precic är ½-1 M snåö och 30 minus som här
men har alldrig bott där så jag vet inte
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 11:52eh, tja, Chica, tro inte det! vintern är ung samma, fast lite "varmare" då kanske. Men riktigt mkt snö kan det komma iaf, o den ligger ju kvar forever! (#) Det går ju ngn konstig gräns precis mellan Sthlm o Gävle, om de har värsta snöstormen där har vi ba
eh, tja, Chica, tro inte det! vintern är ung samma, fast lite "varmare" då kanske. Men riktigt mkt snö kan det komma iaf, o den ligger ju kvar forever! (#) Det går ju ngn konstig gräns precis mellan Sthlm o Gävle, om de har värsta snöstormen där har vi ba