Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning vintertid - Tips
You need to log in to create posts and topics.

Stef G: "...lungplus värmeväxlare..." ????? vad är det? berätta mer! 🙂 nu blev jag nyfiken

Från http://www.lungplus.se/
En munburen fukt- och värmeväxlare
Fukten och värmen i utandningsluften återvinns i LUNGPLUS. Den gör inandningsluften.behagligt fuktig och varm.
BILD:http://www.lungplus.se/bilder/lungplus.jpg

Problemet med Lungplus är att d

intressant mackapär... (t+)

Att andas iskall luft tycker jag brukar vara det otrevligaste med utomhusaktiviteter på vintern. Men med en sån där airtrim behöver jag kanske inte gråta över att jag inte han komma igån med löpningen så som jag velat nu under sommarn 😀

Bor folk i Sibirien i den här tråden?

Tack gode gud att man bor i Götet där "vinter" stavas -2 grader och tät dimma...
Långa träningsbyxor och M-90-skjort plus toppluva som åker av när man blitt varm, duger ner till -10 till -15 ...

/Per

Tja, du har inte varit i Gävle när vintern är som värst! då saknar jag verkligen mitt underbara Göteborg med regnblask o en minusgrad! Det är INTE kul att ha vinter ända in i maj!!!! (#) har sett några m såna där skydd o förstår att man måste om man ska U

Problemet är ju inte att man blir kall på kroppen, det går ju att fixas med kläder. Det är den kalla luften och jag vill inte springa omkring med en sån lungvärmare, jag tycker de bara blir ansträngande att springa i. Det kommer nog bli gymmet och löpband

Jag kör med en halsduk virad runt halsen och drar upp den över munnen. Funkar ganska bra när det är kall luft.

ska flytta till sundsvall snart och det skulle vara kul att fortsätta springa på vintern...nån som vet hur vintern är där
gissar att det inte precic är ½-1 M snåö och 30 minus som här
men har alldrig bott där så jag vet inte

eh, tja, Chica, tro inte det! vintern är ung samma, fast lite "varmare" då kanske. Men riktigt mkt snö kan det komma iaf, o den ligger ju kvar forever! (#) Det går ju ngn konstig gräns precis mellan Sthlm o Gävle, om de har värsta snöstormen där har vi ba